Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 12 kwietnia 2012

Gipiurowe kolczyki

No i znowu wzięło mnie na nowości.

Tym razm, wymysliłam sobie gipiurowe kolczyki,
na dodatek zabrałam się za ich farbowanie :) 

Trochę bałaganu się zrobiło.. ale udało się. 

Efekt początkowy i końcowy możecie zobaczyć na fotkach :) 

przed farbowaniem

barwnik farbujący

po farbowaniu.. kolor jest bardzo ciemny bo jeszcze mokre

Gotowe, zafarbowane i wysuszone kolczyki z kolorowymi cyrkoniami :)

Co o tym myslicie?? 

21 komentarzy:

  1. bombowe!!!
    Ty to masz wyobraźnię.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedz mi,że te pudrowe i białe mogą do mnie trafić proszę powiedz ze mogę się wymienić z Tobą prosze ;D Wow...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co napisać- cuda i tyle!

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie Ci to wyszło. masz jednak talent to ucieleśniania pomysłów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł:) kolczyki rewelacja a ty mnie zadziwiasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysłowe :) bardzo mi się podobają, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne, jestem pełna podziwu dla Twoich pomysłów :) Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowe i efekt naprawdę rewelacyjny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. śwetny pomysł, wyszły wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamusiu!
    Te kolczyki są przeprzeprzecudowne! Takie delikatne... Chociaż ja zrobiłabym ociupinkę krótsze, i tak je kocham :) Zresztą, wszystkie Twoje twory są piękne :) Masz talent, Kobieto, oj masz... :)
    Pozdrowienia z nie całkiem wiosennego Śląska-
    Karolina z Pingera

    OdpowiedzUsuń
  11. Te kolczyki są po prostu rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow!!! Super!!! Pomysł rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. @ Karolina z Pingera - oczywiście każdy może sobie je skrócić na taką długość jak chce.. bo to gipiura więc jest miękka i się nie kruszy jak się przytnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. @ Kamila - pomyślimy nad tym :) tylko że co do koloru to one są takie delkikatne, lekkie kolory, bardziej róż niżeli czerwień...

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 Jakie piekne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne :) A pomysły masz rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. supcio pomysł ! piękne kolczyki !
    jesteś niesamowita !!! podziwiam Cię za pomysłowość ! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...