Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

środa, 11 kwietnia 2012

15-sto dniowe WYZWANIE FOTOGRAFICZNE - NA BIAŁO-CZARNO



NA BIAŁO-CZARNO

No i tu możliwości było mnóstwo.
Każde zdjęcie można zrobić jako czarno-białe..

W moim więcej czarnego niż białego.. 
ale bardzo mi się to zdjęcie podoba :) 



7 komentarzy:

  1. Urocze zdjęcie :) Miłej nocki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo. wielbiam takie klimatyczne zdjęcia- dobry wybór! : Dobranoc! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podobają te zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czarno-białe fotki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zdjęcie.Matrioszki mają swój urok do dnia dzisiejszego.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj. Uwielbiam fotografię b&W zapraszam do mojej Galerii. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...