Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

sobota, 21 kwietnia 2012

Broszka, spinka, gumka...

Oj ostro się wziełam za pracę, aż dym leci ;) 

Ostatnio zabrałam się za broszki.. 
ale nie takie zwykłe same broszki.
Stwierdziłam, że mogą być również użyte jako:

> gumka do włosów,
> przypinka do korali, 
> broszka,
> element ozdobny..

poprostu taki wielofunkcyjny element biżuteryjny.

Zaczełam dziergać hurtowo i całkiem mi się spodobało :)
Trzeba w końcu mieć z czym się wystawić na tych Targach Rękodzieła :)))

Co o tym sądzicie?

KOLOR: czarno-złoty

(może na zdjęciu tego złotego tak nie widać,
bo w sumie to taki wyciszony, brudny złoty)







19 komentarzy:

  1. Oj kochana, szacun!! Cudny ten element dekoracyjny!! :)
    ps. i mnie wzięło, wena wróciła! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najfajniejsze, że można używać takich w różnych kombinacjach, ja uwielbiam takie gumko, spinko, broszki, choć ta akurat nie w moich kolorach to myślę że super

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna! Bardzo mi się podoba, a to, że jest uniwersalna i wielofunkcyjna to baaardzo duży plus:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo praktyczna i fajniutka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysł fajny, świetnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Powiedziałabym, że jak "kupne", ale kupne nie umywają się do Twoich brocho-gumek-ozdóbek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze pomysłowa osóbka z Ciebie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne :) super pomysł:)widzę że praca wre:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł! Bardzo praktyczne i śliczne przy okazji :-)

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. już się nie mogę doczekać, żeby obejrzeć Twoje prace na żywo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elementy dekoracyjne o tak wszechstronnym zastosowaniu są świetnym pomysłem, że nie wspomnę o urodzie ich przecudnej:)A złoto mało ale widać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są :)
    Moje papierowe, ozdobne kwiaty do dekoracji stołu mi się wspomniały...
    Świetne połączenie czerni z brudnym złotem... Lubię to! :))
    Pozdrowienia dla Ciebie i Tosi od
    Karoliny z Pingera

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne broszki.
    Chyba i ja zacznę je tworzyć :)
    Pozdrawiam, miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna broszka :D :)
    Nom nie widać troche tego złotego

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudowna - tylko tyle mogę napisać. Nie mogę się napatrzeć na nią :) Kiedyś szukałam czegoś podobnego i nic nie mogłam znaleźć.... Szkoda, że kupiłam coś w zamian...
    Genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  16. skąd w Tobie te pomysły??!! super kwiatuszki...

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jest, a w dodatku ta wielofunkcyjność :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja stawiam nad wielofunkcyjnością wykonanie oraz materiał - także nad jedwabne gumki do włosów nic nie może być lepsze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...