Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 19 kwietnia 2012

LISTA UCZESTNIKÓW Wymianki Kwiatowej

Dziś króciutko, chciałam tylko przedstawić listę osób,
które biorą udział w Wymiance Kwiatowej.
Jutro opublikuję listę wyminankowych par. 

LISTA UCZESTNIKÓW ułożona alfabetycznie:


AgapeArt - anieszka1000@gmail.com  (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
Agnes - agnes7848@wp.pl  (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
amlai - amlai@wp.pl  ( wpisy średnio codziennie )
angeluS - angelussgv@gmail.com  ( wpisy średnio codziennie )
Anko - anko58@o2.pl  ( wpisy średnio codziennie )
bea - bea.artdecor@wp.pl  (wpisy średnio 1x na tydzień )
Beata - phbero@wp.pl (wpisy średnio 2x w tygodniu )
Bellart -  jooassia_bellart@o2.pl  ( wpisy średnio codziennie )
Bożena - tojata2501@gmail.com (wpisy średnio 3-4x na miesiąc )  
Bożenka - bozena.pod@interia.pl (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
Butterchilli - ankakruq@wp.pl  (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
cohenna - cohenna@o2.pl  ( wpisy średnio codziennie )
czarownicaczarownica@gmail.com  (wpisy średnio 3-4x na miesiąc )
Decokuferek - decokuferek@o2.pl  (wpisy średnio 3-4x na miesiąc )
Diana - diana.art@o2.pl  ( wpisy średnio codziennie )
edyta-sylwia - edyta.ow@wp.pl  ( wpisy średnio codziennie )
Emek - emek93@o2.pl  (wpisy średnio 1x na tydzień )
Esterson - estersonus@gmail.com  (wpisy średnio 1x na tydzień )
Etoile - daria.krys@onet.pl  (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
Gosia - malgorzatagralka@wp.pl (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
Isabell - izabelap23@gmail.com   (wpisy średnio 3-4x w tygodniu )
ita01 - ita01@wp.pl (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
Iwona - iwo10@vp.pl  (wpisy średnio 4-5x na miesiąc )
Jagna - agusia.jagna@gmail.com  (wpisy średnio 1x na tydzień )
Janeczkowo - janeczka33@wp.pl  (wpisy średnio 4-5x na miesiąc )
joanna:) - szycie@onet.pl  (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
Kamila - pomaranczoeweokno@gmail.com  (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
karola - karrrrola@wp.pl  (wpisy średnio 1x na tydzień )
kasiekw - kwasilewska78@gmail.com  (wpisy średnio 1x na tydzień )
kleks77 - marta.plaza7@gmail.com (wpisy średnio 1x na tydzień )
Komisarus - komisarus@gmail.com   (wpisy średnio 3-4x na miesiąc )
Kre-Akcja - julsza@gazeta.pl  (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
Majalena - majalena79@wp.pl ( wpisy średnio codziennie )
Maximaczaplinska.21@gmail.com  (wpisy średnio 4-5x na miesiąc )
Muffinoowa - cudenka.z.modeliny@gmail.com (wpisy średnio 4-5x na miesiąc )
ovillo - ovillo@vp.pl  (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
pandzioszka - pupuncia@gmail.com   (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
Plecionki Joanki - joaper@gazeta.pl  (wpisy średnio 3-4x w tygodniu )
Polcia - wszkatulce@gmail.com  ( wpisy średnio codziennie )
Wiola - wiolinka83@gmail.com  (wpisy średnio 3-4x w tygodniu )
yolcia - yolka13@o2.pl  (wpisy średnio 2-3x w tygodniu )
zamornik - zamornik@wp.pl  ( wpisy średnio codziennie )
zancia zaneta12081975@wp.pl   (wpisy średnio 4-5x na miesiąc ) 


**********************************
Przypominam jeszcze o zabawie w komentarze!!!
Piszcie i komentujcie!!! Kto złapie nr 3000??? 
To już tuż tuż!!! 



16 komentarzy:

  1. Nie mogę się już doczekać mojej wymiankowej pary zawsze mam taki dreszczyk emocji przed losowaniem :)
    A częśc prezentu już wczoraj robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu po wymiance będę podziwiać i podziwiać;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałam wziąć udział w Twojej kwiatowej wymiance ale brakuje mi już czasu i sił :( Mam nadzieję, że po moim rozwiązaniu załapię się na jakąś kolejną ciekawą wymiankę :)
    Życzę Wszystkim udanej zabawy i pięknych kwiatowych prezentów! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciałam wziąć udział w Twojej kwiatowej wymiance ale brakuje mi już sił i czasu :( Mam nadzieję, że po moim rozwiązaniu załapię się na jakąś kolejną.
    Pozdrawiam i życzę Wszystkim uczestnikom udanej zabawy oraz pięknych kwiatowych prezentów! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lista jest teraz na pary czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A myślałam, że to już pary. A może puścisz posta po północy, chodzę spać ostatnio o 2:00
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam więc na wyniki! Może i się uda, bo to byłaby moja pierwsza taka wymianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj nie mogę się doczekać, kogo będę obrzucać kwiatami :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Będziemy czekać na chwalenie się pięknymi własnoręcznie wykonanymi prezentami.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nogami przebieram z niecierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe jakie pomysły wpadną do głowy uczestnikom! Życzę udanej zabawy :)


    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Juz niedługo wymianka! a ja mam cos specjalnego- z trzech dziedzin rękodzieła! :)
    pozdawiam Emek

    OdpowiedzUsuń
  13. Spora grupka się uzbierała:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach ta ciekawość kto z kim.... i jak tu zasnąć:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie brałam udziału w wymiance, ale chętnie poglądam prace i prezenty

    OdpowiedzUsuń
  16. ufffffffffffffffff ... jestem na liście !!! czas na zabawę !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...