Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 29 kwietnia 2012

Decoupage Anny N.

Poznałam niedawno fantastyczną osóbkę,
która pomaga mi bardzo w sprawach urzędowych ;)
ale także i biznesowych ;)
A później jeszcze poznałam jej pasję
i zobaczyłam przepiękne rzeczy jakie robi.

Anna N. nie posiada bloga, 
ale mam nadzieję, że wkrótce to się zmieni :)
Z pewnością jej w tym pomogę. 

Zobaczcie jakie cuda wyszły spod jej ręki.

Udało mi się zrobić kilka fotek,
ale to co prawda niewielki fragmencik tego co widziałam 
i co Anna N. posiada w swojej kolekcji decoupage.

Kazda jedna rzecz, każdy przedmiot,
pięknie wykonany, dopracowany w każdym szczególe.

Jeśli jesteście zainteresowani zakupem
któregokolwiek z tych przedmiotów, 
bardzo proszę o kontakt emailowy




12 komentarzy:

  1. Śliczności.Podziwiam zdolnych ludzi,a te wytwory są cudne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę piękne rzeczy robi !

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz przekazać, że podoba się i to bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie świetne rzeczy! Koniecznie powinna założyć bloga :)


    Hiperbola

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne prace, druga skrzyneczka szczególnie :) Czekam na wiadomość gdy tylko Anna założy bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie uzdolniona osoba,piękne rzeczy.Masz szczęście,że znasz kogoś takiego.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełeczko na biżuterię jest śliczne i to z okrągłym denkiem i ta misa... wszystko pięknie zrobione!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne prace... podziwiam :)))
    Czekam na bloga znajomej. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam, że sama się długo zbierałam do założenia bloga, a teraz sobie bez niego nie wyobrażam... Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same slicznosci:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...