Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

sobota, 14 kwietnia 2012

Błękit nieba na szyji...

No i się rozkręciłam z tym moim nowym projektem.

Powstał właśnie kolejny nowy naszyjnik z pięknym błękitem nieba :)

Zakupiłam właśnie kilka motków kolejnej włóczki (brązy, szarości i beże) z których powstaną kolejne naszyjniki.
Już są w trakcie pracy.. tylko czasu i rąk brak..

A oto kolejny nowy naszyjnik.
Nie wiem tylko jak go nazwać.. hmmm... 
Macie jakieś propozycje... ?

Broszka kwiat może być użyty jako element naszyjnika, albo zupełnie osobno.
Więc mamy tu połączenie dwóch elementów w jedną całość.
  




29 komentarzy:

  1. Niech dzionek który się zaczął przyniesie Ci radosne chwile. Jest wiosna - pora radości - więc dzień spędzaj mile. Serdecznie pozdrawiam,
    buziaki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny ten naszyjnik :) gratuluje super pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały i taki pomysłowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik śliczny! Kwiatek przypomina mi troszkę niezapominajkę dlatego mógłby to być niezapominajkowy naszyjnik ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolejny szydełkowo koralowy naszyjnik:)
    Mi też ten kwiatek przypomina niezapominajkę, a właściwie mega niezapominaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A może letni deszczyk na nazwę... Te niebieskie korale jak krople deszczu, a kolory na naszyjniku takie letnie... Jak go zobaczyłam to taki miałam obraz przed oczami... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. udał Ci się, udał:) W moich klimatach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjnik wyszedł cudownie oddałabym sporo moich świecidełek żeby taki mieć:) A co do nazwy to może "poranna rosa" jest taki świeży i delikatny:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. i oto kolejne cudeńko spod Twoich rąk wychodzi i oczka nasze raduje !
    Piękny naszyjnik. Mnie on skojarzył się z z bajecznymi kwiatami barwinka ... wiec może nazwiesz go barwinek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały, dlatego cięzko o nazwę dla niego

    OdpowiedzUsuń
  11. Dwa w jednym.Grunt to dobry pomysł.A Tobie ich nie brakuje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja myślę jak Dasanda - też mi się z kroplami deszczu skojarzyło. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudo. Piękny jest, naprawdę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale cudny i to w moich ulubionych kolorach pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak niezapominajka!!! Piękna "niezapominajka na tęczy"

    OdpowiedzUsuń
  16. Super naszyjnik. Broszki w ogóle bym nie odpinała. Bardzo ciekawie to wygląda w całości. A nazwa... hmmm.... przedmówczyni trafnie nazwała "Niezapominajka" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny lazurowy naszyjnik i kwiatek idealnie się wpasował :) Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Naszyjnik jest prześliczny!Mi również kojarzy się z deszczykiem i z tęczą,to może...tęczowy deszczyk...
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. to jest śliczne! bardzo bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. no piękny i taki inny i ciekawy - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny ten naszyjnik, taki letni :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki za wizytę u mnie i komentarz. Twój naszyjnik tez mnie powalił, świetny pomysł, widać , ze włożyłaś w niego dużo pracy ale warto było bo efekt rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyszedł Ci ten naszyjnik. Bardzo ładnie dobrałaś kolory

    OdpowiedzUsuń
  24. Super naszyjnik w slicznych kolorkach:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  25. fantastyczny , piękny , cudowny ! tak bym go nazwała !
    A mnie właśnie zainspirowałaś, bo mam ok 20 m szydełkowego łańcuszka..... i ....
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuje wszystkim za miłe słowa. Naprawde dodajecie mi energii do działania. A co do nazwy to faktycznie przypomina niezapominajke.. nie wiem czemu na to wcześniej nie wpadłam. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...