Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 5 kwietnia 2012

MAMY JUŻ ZWYCIĘZCĘ KONKURSU!!! i kocie breloki

Kochani mamy już zwycięzcę konkursu "Tworzymy mysz dla Tosi"!

Trochę to trwało, niestety, ale nie chciałam ingerować, ani sugerować Tosi zwyciezkiej myszki.

Tosia podchodziła do nich..
obwąchiwała..
ruszala je łapką..
sprawdzała jak się turlają.. 
no i w końcu wybrała.. 

Najbardziej spasowała jej ta mysz, którą wzieła w zęby i chodziła z nią z kąta w kąt.






Jakbyście widzieli co ona z nią wyprawiała..
...jak ją podrzucała.. 
...podgryzała... 
...drapała.. 
nawet próbowala jej wyrwać wąsy!!!

No więc mamy już zwycięzką mysz.
Dla formalności bardzo proszę twórcę - "Bossa" - bo tak ją nazwałam,
o emaila z adresem w celu wysyłki nagrody.

Oczywiście po kilku godzinach zabawy z "Bossem", Tosia postanowiła pobawić się jeszcze drugą myszką, która również bardzo jej przypadła do gustu.. chyba dlatego że się fajnie turlała!!! (cała noc nieprzespana, bo zabawa była przednia!!!)
.. a był to "Stefan".
Wybaczcie ale nie zdążyłam już zrobić zdjęć.
Twórcę "Stefana" również proszę o przesłanie adresiku na emaila w celu wysyłki nagrody niespodzianki.

*****************

A teraz pokaże Wam jeszcze kolejne kocie breloki, które szyłam w nocy... 





Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział w zabawie.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na kolejne zabawy.

Zapisy na Niespodziankowe Candy wciąż trwają.

Bądźcie czujni już wkrótce zakończę zabawę.





12 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwycięskich myszek!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla twórców zwycięskich myszorków:) Breloczki z kociakami boskie:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje zwyciężczyni :))
    I niech się Tosia bawi do upadłego! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ha ha! A ja właśnie bossa typowałam na zwycięską myszkę:D
    Gratuluję twórczyni myszki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwycięscy:) a breloki super:) ty to masz pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje.Breloki bardzo fajne, pełne kociej miłości.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwyciężczyń:))
    Twoje breloki są piękne, czy Ty sama namalowałaś te kocie portrety przed transferem na tkaninę?????

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak obiecywałem ... zapraszam do mnie już można podziwiać szydełkowe kolczyki mojej siostry- samouka, która szydełkuje od paru miesięcy :)
    Pozdrawiam :)
    mojatworczapakamera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Breloki są rewelacyjne ! Pozdrawiam i przy okazji zapraszam na wymiankę.

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję zwycięskim myszkom. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. urocze breloczki poczyniłaś !!!
    kocie klimaty widzę rządzą :)
    Gratulacje dla zwyciężczyń w konkursie ! ... no i o Tosi słów kilka !:) uroczy kociak, fotogeniczna panienka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeeeeeeeee, moja mysza się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...