Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 15 stycznia 2012

Postcrossing c.d.

Moja skrzyneczka się zapełnia kolejnymi nowymi pocztówkami ze świata :)

Goszczą w niej już kartki z takich miejsc jak: 



Pare dni temy przybyła właśnie karteczka z CANADY

Dystans przebyty to: 6,813 km (4,233 miles)


i kolejna z całkowicie drugiej strony świata... 
z SINGAPURU!!!

i jeszcze większym dystansem: 9,459 km (5,878 miles)


Oprócz pierwszej ulubionej pocztówki z kotkiem którą dostałam to ta jest drugą moją ulubioną :)))



Ja wysłałam już kartki do następujących miejsc:

Ostatnie które wysłałam to do HOLANDII,



Do WIELKIEJ BRYTANI:



i do USA:


5 komentarzy:

  1. Singapur!!! Wow!!!
    Ja gównie z Rosji dostaje :D
    Ale jedna z moich niedawno wysłanych dziś dotarła więc czekam na kolejną dla mnie!! Ciekawe skąd dostane... może od Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kartka z Singapuru jest obłędna :)
    Ja właśnie czekam z utęsknienie na jakąś przesyłkę.
    Przez Święta nic nie wysyłałam to i do mnie nic nie przychodziło.
    Zaraz po Nowym roku wyruszyła seria 10 kart więc wypatruje listonosza każdego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wkrótce wyślę swoją pierwszą:) Dziękuję kochana za pomoc przy napisaniu wiadomości:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...