Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

środa, 11 stycznia 2012

Walentynkowy pokrowiec

Przez te wymianki tak mnie natchnienie jakoś ogarneło przed tymi walentynkami,

że stworzyłam własnie pokrowiec na kubeczek. 

Jeszcze jest ciepły!!!

W sam raz na gorącą herbatkę w zimne wieczory.




13 komentarzy:

  1. jaki przytulny :) fajny pomysł prezent :) czy będzie więcej takich "natchnień" w wersjach nie-walentynkowych też? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że będzie :)) Już dziergam kolejne.. Może zdąże na jutro kolejną odsłone zrobić..
    Choć powiem w tajemnicy że pracuje teraz nad wyzwaniem zimowym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł :D czym go wykonałaś? Szydełkiem czy na drutach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojoj, ale dlaczemu pomarańczowy...nie przekonuje mnie ten kolor, ale wyobraziłam go sobie innym kolorze i jest genialny:)czekam zatem na kolejne odsłony:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to Kobieto masz gowe :) Super sprawa z tymi pokrowcami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajniutkie, cieplutkie otulinki! Dostałam taki kubeczek z Home&You w kubraczku czerwonym. Uwielbiam go i w łapki nie parzy! Pozdrawiam cieplutko! aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Wykonany na szydełku, a kolor nie jest pomarańczowy tylko tak na zdjęciu wyszedł bo późno wieczorem robiłam i lampa błyskowa zmieniła troche kolor. W rzeczywistości jest ciekawszy w kolorach.. Ale już szykuje w innej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny!! Sama bym się napiła herbatki z kubeczka tak ubranego! :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. pokrowiec na kubeczek bardzo pomysłowy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...