Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 13 listopada 2012

Brokatowa bombka

Chyba już najwyższa pora żeby zabrać się za ozdoby świąteczne.. 

Czekam własnie na nową dostawę wstążek i kulek styropianowych.. 
ale pierwsze już powstały...

Tą postanowiłam zgłoscić na listopadowe wyzwanie Szuflady 




l





11 komentarzy:

  1. wygląda jak wstążkowe origami ;)
    bardzo podobają mi się takie bombki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! :) powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, cool idea! You are very kreative!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bombeczka!
    Pięknie skomponowane kolorki.
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super! u mnie też już święta i tu Cię zdziwię.. ja żyję i mój blog też! nie wiem czy mnie jeszcze pamiętasz ale jak zajrzysz do mnie to sobie na pewno przypomnisz :) pozdrawiam z mojej twórczej pakamery :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękność. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam
    http://mojewyroby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna bombka:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, gratuluję III nagrody w Urodzinowym Candy u Sąsiadek. Mam Twój irlandzki adres z wymianki świątecznej, więc dostaniesz podwójny prezent.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...