Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 2 listopada 2012

Hurtowe bransoletki..

Tak się cały czas zastanawiam,
czy jeszcze jest tu ktoś chętny kto miałby ochotę na Wymiankę pt: IDZIE ZIMA! ??? 

Póki co zapisała się tylko jedna osoba.

Nie wiem czy to z obawy przez problemami jakie miały miejsce wcześniej z innymi blogerkami..? 
Czy za długo mnie nie było i coś sie pozmieniało.. a ja o tym nie wiem :( ?

No cóż.. jest jeszcze troche czasu.. wiec może jeszcze ktoś się zapisze...
a jeśli nie.. to kasiekw będzię szczęściarą, która otrzyma odemnie
DWIE NIESPODZIANKI :)))
Jedną wymiankową.. a drugą za uczestnictwo w zabawie :) 

tak więc chętnych 

*****************************************

A tym razem nadrabiam zaległości

Sznurkowe bransoletki!!!

Niedawno kupiłam w pasmanterii kilka kolorowych sznurków


z któych powstały takie oto bransoletki..
w hurtowych ilościach :))






Co o nich sądzicie..?? 
Wiem że lato się już skończyło.. ale one są takie fajne.. 

Kolejna seria będzie zimowa.

Zapraszam. 





11 komentarzy:

  1. sa cudowne;) a na wymianke byc moze sie zapisze;) niebawem dam ostateczna odpowiedz;) zobacze jak bedzie z czasem, gdyz nie chcialabym robic czegos w ostatniej chwili;) i chcialabym aby moja para wymiankowa byla zadowolona z prezentu ode mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te bransoletki. Proste, ale urokliwe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki są śliczne. Jeśli chodzi o wymiankę, to np. ja trochę się martwię, że nie zrobię nic co praktycznie na zimę się przyda. Jedyne właściwie co mogę zrobić to biżuteria i nie chcę nikogo rozczarować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletki są śliczne. Pomysłowa jesteś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i takie łatwe do zrobienia. :)
    Chciałabym wiedzieć, gdzie zaopatrzyłaś się w te cudowne łapki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne bransoletki :) A ja chociaż się nie zapisałam, to zaraz umieszczę banerek u siebie na blogu, może w ten sposób więcej osób dowie się o wymiance, bo temat bardzo kuszący. Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta niebieska to w sumie juz troche zinowa :) Ładne sznurki Cis ie udało znaleźć. A co do wymianki - chętnie bym wzięla udział, ale zpiasałam się już na zimową i mikołajkową, a nie chcę "odwalać szmiry", więc zobaczę, jak pójdzie z czasem. W sumie chyba okres przedsiwteczny jest obfity i w pomysly na wymianki i w ziekszona liczbę zamówień u wszystkich dziewczyn, więc chyba nie musisz się martwić :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. sznurki są w bardzo fajnej kolorystyce. jakiś czas temu sama się zastanawiałam nad podobnymi bransoletkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne są. Najbardziej podoba mi się połączenie z niebieskim. Uwielbiam ten kolor. Zapraszam na wymiankę bransoletkową http://liebreizmalowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...