Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 6 listopada 2012

Jesienny tryptyk...

Znów fotograficznie u mnie się zrobiło.. 




Oto moje propozycje:

Nr 1
Jak wiadomo w jesieni ptaki zbierają się do odlotu w cieplejsze miejsca...
Kaczki i liść na wybrzeżu..
...chyba dość dobrze oddają historię "Jesiennego tryptyku"  :))


Nr 2
To "historia jesiennej leśnej łąki.."


 Nr 3
"Życie w lesie..."


Nr 4 
"Przygotowania do zimy..."



To naprawde świetna zabawa!!!




4 komentarze:

  1. Zabawa, jak widzę świetna i świetnie sobie poradziłaś.Tryptyki tematyczne są znakomite.)

    OdpowiedzUsuń
  2. super sobie poradziłaś zdjecia świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. czwórka chyba najbardziej mi sie podoba. taki artystyczny zestaw, piekne kadry i oryginalny pomysl na interpretacje tematu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...