Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 5 listopada 2012

Morze Martwe.. i SŁONO....

Wyzwanie Kreatywnego Kufra znów pobudziło mnie do pracy.

Tematem wyzwania jest Smak: SŁONY

Moja interpretacja.. 



Inspiracja bransoletki powstała podczas oglądania zdjęć związanych z Morzem Martwym







Jak się Wam podoba???

Bransoletkę zgłaszam na Wyzwanie Kreatywnego Kufra.


**********************

Przypominam jeszcze o mojej WYMIANCE pt: IDZIE ZIMA!
Zostało jeszcze 5 dni do końca zapisów.
Ktoś jest chętny??
Zapraszam.








5 komentarzy:

  1. Interesująca inspiracja i uroczy jej efekt.
    Życzę powodzenia.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super skojarzenie, bransoletka znakomicie pasuje szczególnie do pierwszego zdjęcia. Na wyminakę mam ogromną ochotę, ale boję się, że nie zdążę, bo zapisałam się wcześniej na dwie inne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna inspiracja! niejednoznaczne skojarzenie, oryginalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna :) a inspiracja cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam bransoletki tego typu :) a ta jest po prostu rewelacyjna :) pozdrawiam i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...