Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 12 listopada 2012

WYMIANKOWE PARY

Tak jak obiecałam od samego świtu ogłaszam wymiankowe pary.
Nie otrzymałam od nikogo żadnego emaila ze sprzeciwem wysyłki za granicę,
z czego bardzo się cieszę,
i rozumiem że jesteście chętne do zabawy wysłać paczuszkę w każdy zakątek świata.

A oto wasze pary :

Majalena - Modrak

kasiekw -   Doriss

 Wiola - Arlecik   

Topielica - KasiaN

Przeprowadziłam również małe losowanie,
tak jak obiecałam za uczestnictwo w wymiance.

Bardzo proszę o kontakt Topielice
do której powędruje nagroda niespodzianka.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...