Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 11 listopada 2012

7 dni WYZWANIE FOTOGRAFICZNE - listopad - ZIELONY


Tematem na dziś jest ZIELONY...
choć już coraz trudniej go znaleść na dworze,
bo jesień przemieniła zielone kolory w czerwone,
złote, żółte i pomarańczowe...
to jeszcze gdzieniegdzie można znaleść zieloność.

Ja znalazłam tutaj..

...glony, porosty i trawy... 


(fot.by Majalena)


(fot.by Majalena)

... a Wy? 


Pozdrawiam serdecznie z coraz zimniejszej Irlandii. 

4 komentarze:

  1. U mnie już też coraz bardziej złoto - czerwono i brązowo, ale zieleni jeszcze trochę znajduję :)

    Dzięki za świetny tydzień!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj u mnie zieleni coraz mniej:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zieleń, taka soczysta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miejsce, cudownie soczyste zielenie... :) Super fotki :) takie pozytywne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...