Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 11 listopada 2012

Sprawy organizacyjne - przed ogłoszeniem par wymiankowych

no właśnie...
mam już wymiankowe pary,
ale zanim je ogłoszę (co nastąpi w poniedziałek z samego rana, ponieważ zapomniałam o dość istotnej sprawie) to jeszcze parę spraw organizacyjnych.

Cieszę się bardzo, że udało się zebrać parzystą liczbę chętnych do zabawy.
Mam nadzieję, że wszyscy będziemy zadowoleni z naszych wymiankowych par,
a zimowe prezenty nie pozwolą żeby zima nas zaskoczyła :)

Przypominam co powinno znaleźć się w przesyłce:

I. coś ręcznie wykonanego przez nas,
Jak już wspominałam wcześniej najlepiej coś co przyda się nam na zime... (np: czapka, nauszniki, szalik, golfoszal, rękawiczki, mitenki, ciepłe skarpety, narzutka, wydziergany kocyk, itp..)
ale również może to być coś związanego czy kojarzącego się z zimą... np: jakiś przedmiot z zimowym motywem: obrazek, zakładka do książki na zimowe wieczory czy biżuteria.)
Wierzę w Waszą kreatywność i pomysłowość ;)

II. słodziak
czyli coś co uprzyjemni nam zimowe wieczory np.: gorąca czekoladka, słodycze, kawusia, owocowa herbatka, itp…

III. przydasie
czyli coś co się każdemu przyda podczas tworzenia czegokolwiek w zimne, mroźne i śnieżne dni.. ;)
Sprawdźcie czym zajmuje się wasza para, co robi jakie ma zainteresowania. Co może jej się najbardziej przydać.

Jeśli macie ochote dorzucić jeszcze coś od siebie, bardzo proszę, napewno sprawicie tym jeszcze większą radość osobie obdarowanej.


 Dopilnowanie terminu wysyłki, jak również wymiana adresu z wymiankową parą należy do Was.
Pamiętajcie że są wśród nas osoby które mieszkają za granicą!!!
Adresy email znajdziecie w poście o wymiance w komentarzach.

 W razie jakichkolwiek problemów bądź pytań proszę o kontakt tutaj

UWAGA!!!
Jeszcze jedno.
Ponieważ Ja mieszkam w Irlandii i wysyłka do mnie wiązać się będzię z większą opłatą za przesyłkę niż na terenie Polski (a wiem, że możecie się na to nie zgadzać), bardzo proszę o kontakt jeśli ktoś nie wyraża zgody na wysyłkę za granicę!
Wiem, że powinnam o to wcześniej zapytać, ale jakoś mi wyleciało z głowy, a miałam nadzieję że osoby które się zapisują wiedzą i zdają sobie z tego sprawę. 
Jeśli do Poniedziałku czyli do 12/XI/2012
nie otrzymam żadnej wiadomości, rozumiem że wszyscy zgadzają się na wysyłkę za granicę,
z czego będę bardzo zadowolona. 

Czekam na Wasze emaile (lub niekoniecznie)
i życzę udanej zabawy!!!

Majalena

2 komentarze:

  1. Ja też mieszkam w Irlandii, ale z przesyłką do innego kraju mojej pary wymiankowej nie będzie dla mnie problemu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej !
    Zapraszam do siebie po wyróżnienie : http://handmadeangelus.blogspot.com/2012/11/302-wyroznienie.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...