Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 6 listopada 2012

7 dni WYZWANIE FOTOGRAFICZNE - listopad - SŁODKIE

Dzień drugi,

Ostatnio robiłam bardzo podobną bransoletkę,
tylko, że w temacie "SŁONY"...

Dzisiaj na SŁODKO!!!!



Czy jest wystarczająco słodkie??? :) 


11 komentarzy:

  1. oczywiście! :)
    a swoją drogą bardzo ładna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, tak słodka błyskotka!
    nie dość, że lizak, to różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bransoletka :D
    Słodka , oj tak!

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, urocza i słodziudka :) To co, został Ci jeszcze kwasny i gorzki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. @moniFaktura - dziękuje.. a co do kwaśnego i gorzkiego to na to wygląda że tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojjj bardzo słodkie :)
    Zapraszam na mojego bloga po odbiór wyróżnienia :) http://corale-art.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  7. oj słodka słodka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna i słodka :) Pozdrawiam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam, chętnie bym zjadła.Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...