Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 4 listopada 2012

Jesień w kolorach tęczy - NIEBIESKI

Jak ja lubię przeglądać Wasze blogi!!!
Wciąż trafiam na coś nowego..
a jak jest to jeszcze jakaś zabawa, 
w której mogę wziąść udział to już wogóle jestem zachwycona.

Tym razem trafiłam na bloga 
i zabawę fotograficzną: jesień w kolorach tęczy.

Postanowiłam więc dołączyć..

Kolor NIEBIESKI 

Jesienne spacery potrafią zaskoczyć nas kolorystyką otoczenia.. 
zwłąszcza kiedy słonko świeci oddając cudną poświatę i magię kolorów.   






Więcej znajdziecie na moim drugim blogu 
Zapraszam.



2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...