Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 12 listopada 2012

ROCZNICOWO.. to już rok!!!


Minął rok jak już jestem z Wami.
Aż się nie chce wierzyć.. kiedy to zleciało ;)
Rok temu o tej porze zaczynałam swoją przygodę i zabawę z blogowaniem.
Chyba całkiem nieźle mi idzie. Jak sądzicie?

Bardzo Wam dziękuje za wszystkie komentarze, 
pomocne wskazówki jakie od Was otrzymywałam, 
udział w różnych wymiankach oraz konkursach organizowanych przeze mnie  
i wszelkich innych zabawach.

Fantastycznie spędziłam tu każdą chwilkę z Wam.
Bardzo Wam dziękuje.. bo to dzięki Wam mój blog żyje!!!
Mam nadzieję że z kolejnym rokiem będzie Was przybywało  równie świetnie będziemy się razem bawić jak do tej pory.

Chciałabym wymienić tu każdego kto udzielał się u mnie na blogu w jakikolwiek sposób,
ale nie chciałabym nikogo pominąć...
dlatego postanowiłam, zorganizować zabawe
dla wszystkich moich obserwatorów i komentatorów.

I dlatego z tej okazji ogłaszam 
ROCZNICOWE CANDY

A co w candy??
Hmm..
...niespodzianka,
małe co nie co....
i...
to co tylko sobie zażyczycie z moich tworków
(do wyboru - ustalone zostanie ze zwycięzcą)


Warunkiem wzięcia udziału w zabawie jest:

1) Wyrażenie chęci udziału w candy w formie wierszyka lub rymowanki
(kiedyś poradziliście sobie doskonale z tą formą komentarzy);

2) Pozostawienie adresu swojego bloga lub emaila jeśli nie posiadacie bloga;

3) Umieszczenie powyższego banerka u siebie na blogu lub facebooku; 

4) Cierpliwie oczekiwać na wyniki CANDY po 14 grudnia 2012.
Wyniki ogłoszone zostaną w ciągu tygodnia od daty zakończenia zapisów.


SERDECZNIE ZAPRASZAM do zabawy!!! 



26 komentarzy:

  1. Oj matuś, ja pisać nie umiem wierszyków,
    a w słodkim candy wziąć udział chcę, więc zapiszę się.

    No masakra mi wyszła, ale pewnie i tak nic więcej nie wymyślę, pozdrawiam i zapraszam do mnie, też na rocznicowe cady :))).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężkie zadanie i niezłe główkowanie.
    Na candy się zgłoszę i o szczęście pięknie proszę :)serdecznie pozdrawiam i wiadomość na blogu zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kilka dni temu do ciebie trafiłam,
    po chwili ślad po sobie zostawiłam
    Bo cuda tworzysz kobieto!
    Raczysz Nas talentem swym,
    każdy marzy by w niej być
    bransoletka, kolczyki, magia szydełkowa...
    Pozwól że zawitam tu, na minutę albo dwie i podglądać cuda będę Twe.
    Stałą wielbicielką chce dziś być, by podziwiać i inspiracje czerpać dziś.

    Baner na Kreatywnym Oku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!Życzę dalszego owocnego blogowania.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę ci niewyczerpywalnych pokładów kreatywności pozwalających na kolejne lata twórczości:)

    pozdrawiam, Mariola:)
    baner na: www.mariolka.1986.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I would like to play.

    My blog address:
    http://schnappy-jewelry.blogspot.com

    I put your game on my blog.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co prawda wierszy pisać nie potrafię,
    lecz tworzysz cuda, więc mam nadzieję, że się załapię. ;)

    pozdrawiam cieplutko http://jdarkhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja takze chce powalczyc o Twoja niespodzianke
    by w wygranej spelnic moja zachciewanke,
    a bedzie to komplecik:bransoletka i kolczyki
    moga byc zwykle,proste,mozesz dodac kamyki,
    rob jak chcesz,twoj pomysl i twe wykonanie
    przyspoza mnie o szczere serca drganie;)
    i wdzieczne podziekowanie ;D


    moze byc taka rymowanka na szybkiego? bannerek juz wisi w prawym pasku zabaw na http://fioridifantasia.blogspot.it/
    pozdrawiam;D

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba będę musiała wziąć udział :d

    OdpowiedzUsuń
  10. Majaleno słodkości rozdawać chcesz, chętnych dużo będzie dobrze o tym wiesz.
    Lubię zagadki i ciekawość mnie zżera, bo niespodzianka pewnie dech zapiera.
    Więc i ja do grona się przyłączę, może raz zaświeci dla mnie słońce.

    Pozdrawiam Dorota
    www.wolnechwiledoriss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chetna jestem nieslychanie
    na dzisiejsze Twe rozdanie :)
    Bo uwielbiam niespodzianki
    takie prawie z kazdej bajki.
    Moze szczescie mi dopisze,
    powiem cicho - na to licze :)

    pakma24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. W prawdzie Twój blog dopiero odkryłam
    a zachwytu nie uniknęłam.Komentarzyki zostawiać będę a i chętnie w CANDY udział wezmę .Myślę że często gościć tu będę tym czasem do mojego początkującego bloga zapraszam oto Ciebie :D
    http://moja-pasja-moj-swiat.blogspot.com/

    A i oczywiście talenty zazdroszczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się zapisuję i na wynik oczekuję, bardzo się stresuję czy MAJALENA mnie wylosuję. Rymować nie potrafię czy do zabawy się załapię ??

    Pozdrawiam :) http://pearllart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zabawę dziś zobaczyłam
    i spróbować zamarzyłam
    może mi się uda
    wygrać jakieś cuda
    na candy się zapisuję
    i wyników oczekuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziś tu CANDY ogłoszono,
    Tłum w kolejkę ustawiono,
    wiersz napisać im kazano...
    wiele od nich wymagano....

    Piękne rzeczy tu tworzone,
    Każdy chciałby taką żonę,
    by nocami nie nudziła,
    za to twórczo coś robiła!

    Może z włóczki, modeliny,
    plasteliny czy krepiny.
    By dziergała obrabiała,
    wycinała, przyklejała,
    Kolorami się bawiła,
    żeby rękodziełem żyła!
    Scrapy, sutasz czy decoupage,
    tu jest wszystko czego szukasz ;)

    chyba udało mi się sprostać zadaniu, więc ustawiam się.. i zapraszam na candy do mnie ;)

    mojatworczapakemera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Niespodzianka na mnie czeka, kiedy się zapiszę.
    Majalenka candy głosi - czy ja dobrze słyszę?
    Bez namysłu rymy tworzę, może znów coś wygram?
    Będę wierzyć aż do końca- szybko się nie poddam.
    Mam nadzieję, że docenisz wierszyk nieudolny,
    Z twym talentem w porównaniu- nagród on niegodny 
    Wciąż zadziwiasz i zachwycasz, wciąż karmisz me oczy,
    Tworzysz cuda ze wszystkiego co się napatoczy.
    Wszystko hand-made, or(y)ginalne, wręcz niepowtarzalne!
    A nagroda- mam przeczucie- cudo niebanalne.
    No więc czekam niecierpliwie, nogami przebieram,
    Po czternastym będę wiedzieć- ‘walkę’ już podjęłam.

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Nadia

    nadi.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Majalenko miła grzecznie bym Cie poprosiła,abyś na mnie spojrzała i coś miłego w niespodziance dała:)

    OdpowiedzUsuń
  18. a adresik szczesliwyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie warunki Candy spełniłam
    dlatego w kolejce się ustawiłam
    z ogromną radością tutaj zostanę
    i komentarzyk pod wpisem zostawię

    Być może tym razem mi się poszczęści
    i wiele radości w mym sercu zagości
    Bo miło tu spędzam czas
    i zawsze go znajdę by zajrzeć do Was!


    ilonkak@wp.pl
    okiemnadin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo przez rok się tu u ciebie działo,
    Oby ci zapału na dalsze lata nie brakowało.
    Candy, wymianki, kartki, które po świecie wędrują,
    Niech Twoje prace wciąż mnie inspirują;-)
    Otrzymanie podarunku od Ciebie,
    sprawi,że będę w siódmym niebie;-)
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja chętnie stanę w kolejce :)
    http://miss-shonali.blogspot.com/

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzień dobry tu Nika Blu;)
    Postanowiłam zajrzeć i tu...
    A czemu skaczę ostatnio po blogach?
    By się nauczyć w końcu blogować...;)
    A skoro zima długie ma wieczory…
    A skim na spacer nie ma chodzić…
    Dopadłam laptop i dalej nudę swą poskramiać…
    Zaczęłam z bloga na blog wesoło sobie ganiać…
    Lecz tu, zdziwiły się oczy me i przystanęły:
    Ile prezentów w jednym miejscu jest, to nie do wiary
    I choć buźki zdziwionej wstawić nie da się,
    Na co niektóre z tych candy-pakunków zapisałam się.
    Najpierw na urodziny, pragnąc w końcu dostać coś,
    Potem i po majalenkowe tworki, co są na blogowania jej okrągły rok.
    I myślę sobie, no no no…
    Kobitka pomysłowa jest,
    Więc postanawiam sobie, że
    Wpiszę się w krąg czytelniczek jej…
    I może, gdy łut szczęścia mi dopisze
    To nie za rok, lecz może za dwa,
    Ktoś i mi w komciu swym zapisze:
    „Masz extra blog”, „podoba mi się”
    Lecz kończyć czas te rozważania, bo
    Wciąga to, bardzo wierszem pisanie.
    A jak poetka z głową nie zakończy teraz,
    To może tu wyjść pokaźny post, a nie komentarz;)
    Więc, kończąc już z tęsknotą wypatrywać będę
    Tego dnia grudniowego, co w kalendarzu na kartce 14-kę ma,
    i życzyć pragnę z was obecnych tu każdej/każdemu
    miłego i pięknego, każdego kolejnego grudniowego dnia.
    Ups marna interpunkcja pa…
    http://kram-pomyslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Majalena prezenty rozdaje.
    Kolejka długa lecz ja w niej staje.
    Pikanteri temu wydarzeniu jeszcze to dodeje,
    że kto co chce, to dostaje !!!
    POZDRAWIAM Grosik

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszyscy tutaj się zgłaszają,
    bo nadzieję wielką mają,że wygrają.
    Nie ma się co dziwić wcale,
    piękności robisz wspaniałe.
    Więc i ja wziąć udział chcę,
    po cudności zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Droga Majaleno miła,
    życzę Ci byś kolejne lata z nami tutaj była,
    a w kolejce się ustawię
    i szampana dziś postawię ,
    bo rocznicę świętujemy
    i torta urodzinowego jemy ...

    reklamuję na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  26. bernadetaaa@interia.pl
    umieściłam info na facebooku:)

    Zgłaszam się chętnie na rozdanie,
    niespodzianka kusi niesłychanie,
    co nam majalena dziś przygotowała,
    zastanawia się tu brać cała...

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...