Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 8 listopada 2012

7 dni WYZWANIE FOTOGRAFICZNE - listopad - PRZEŹROCZYSTY


No to tu miałam mały problem.. 
Nie dość, że dziś dopiero wróciłam do domu... ledwo żywa..
to zostało mi niewiele czasu na zrobienie zdjęcia. 
Cały dzień w pracy przerzucałam faktury i myślałam jakie tu zdjęcie zrobić... 

No i wymyśliłam!
A w sumie to jakoś tak samo mi wpadło,
jak tylko spojrzałam na mój stolik, na któym właśnie coś tworzę :) 

Przeźroczyste kaboszony.. 






******************************





3 komentarze:

  1. Na pierwszym zdjęciu bardzo ładnie się światło odbija!

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze i trzecie są świetne:)zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na mój nowy blog http://mojewyroby.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...