Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

środa, 5 grudnia 2012

Owocowo... wymiankowo

Ja jak zwykle opóżniona..
Zbiera mi się.. wiem, wiem..
Już mam takie zaległości, że za chwile zakopie się w tym wszystkim i znowy nie będzie mnie przez kilka kolejnych tygodni..
No ale trzeba się zabrać w końcu za coś. 
Zabrałam się ostatnio za prace i to porządnie to mi jeszcze dołożyli... i robie teraz za trzech, stąd brak czasu na regularne blogowanie i tworzenie.
Wybaczcie mi ale obiecuje, że w sobotę zrobię podsumowanie wymianki zimowej, bo na chwilę obecną nie jestem w stanie.
A dziś tak szybciutko.

Brałam udział w wymiance owocowej u Etoile.
Paczuszka troszkę się opóźniła, ale na szczęście dotarła do mnie w całości. 
Przepiękne przezenty przygotowała dla mnie żancia, za co serdecznie dziękuję. 






Podsumowanie wymianki możecie zobaczyć TUTAJ

Serdecznie dzięuje Etoile za zorganizowanie zabawy i stały kontakt emailowy (związany z opóźnieniem paczki) jak również zanci za przygotowanie tych wszystkich wspaniałości.


*********************

Przypominam jeszcze o moim rocznicowym CANDY, które trwa do przyszłego tygodnia.

ZAPRASZAM SERDECZNIE!!!





8 komentarzy:

  1. Słodki prezent dostałaś.
    Więcej wolnego czasu Ci życzę... sobie też :) Pozdrawiam cieplutko ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiśnie jak prawdziwe!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty,zrobiło się soczysto-owocowo.Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  4. super, ze prezencik Ci sie spodobał :) przykro mi , ze przyszedł z opoznieniem , ale naszykowałam cos innego na wymianke , a ze wylosowałam Ciebie musiałam wyczarowac cos innego zeby mnie opłaty za granice nie zrojnowały ;( no i pisałam do Ciebie na gg pare razy ale wiadomosci nie dochodza :( nie wiem zablokowałas mnie ? albo zmieniłas w ustawieniach cos ....dlaczego nie pochwaliłas sie pieknym prezencikiem, ktory do mnie wysłałas ? bardzo Ci dziekuje...buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana moja Mikołajko, dziękuję Ci ogromnie za ten cudowny prezent, który dla mnie zrobiłaś! Czym sobie na to zasłużyłam? Wszystko bardzo mi się podoba!Jesteś kochana, wiesz? :) Ściskam Cię mocno i posyłam mnóstwo buziaków :******

    OdpowiedzUsuń
  6. Magda, matko jaki ten świat mały...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...