Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 16 grudnia 2012

Aniołkowe kolczyki :)

Moi drodzy.

Tylko dwie osóbki można powiedzieć, że trafiły..
ale chodziło mi bardziej o dokładne określenie co to jest. 
Co prawda wasze odpowiedzi były trafne częściowo,
to jednak postanowiłam właśnie Wam podarować to co zgadywałyście.

A co to jest???
Kolczyki - aniołki.




I druga para...




Kolczyki losowo wybrane przezemnie powędrują właśnie do tych dwóch osóbek:
> aniołowo

> joanna;)



Dziewczyny mam nadzieję że Wam się spodobają.

Do Joasi mam już adresik,
bardzo bym prosiła tylko o kontakt aniołowo w celu wysyłki kolczyków.






6 komentarzy:

  1. Kolczyki śliczne. Gratuluję dziewczynom. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolczyki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się przeogromnie!!! Cudne kolczyki trudno zdecydować, które bardziej:) A o zgadywance dawno zapomniałam. Ściskam mocno♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje dziewczynom a kolczyki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze wygrałam coś pierwszy raz w zabawie blogowej ale się cieszę dziękuje strasznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...