Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

sobota, 15 grudnia 2012

Czapka na zimowe spacery

Ależ ten Mikołaj był dla mnie łaskawy ...

Nie wiem czym sobie zasłużyłam..
ale musiał długo sprawdzać czy byłam grzeczna przez cały rok..
skoro mu zeszło aż do teraz..
więc mały poślizg.. a może to przedwczesny prezent pod choinkę?? 

W każdym razie bardzo bardzo bardzo dziękuję.
Ten Mikołaj.. a raczej Mikołajowa to Joanna z bloga http://mixrobotkowy.blogspot.ie/
Zorganizowałyśmy sobie świąteczną prywatną wymiankę..
tylko że moja paczuszka jeszcze do niej nie doleciała.. a ja już mogę się cieszyć moimi prezentami więc odrazu się chwalę.
Joasiu skąd wiedziałaś, że właśnie taką czapkę chciałam!?!?! 
Kurcze, jak ją zobaczyłam to nie mogłam uwierzyć!!! 

Naprawde sprawiłaś mi niesamowitą niespodziankę.
Właśnie takiej czapki szukałam!!!!

DZIĘKUJĘ







Bardzo Ci dziękuję za tą niespodziankę. 
Niesamowicie się cieszę.. i Ty wiesz dlaczego.

Pozdrawiam serdecznie.


***************

Ahh, jeszcze króciutka informacja odnośnie mojego CANDY. 
Zapisy są już zakończone. 
Losowanie postaram się przeprowadzić jakoś w środku tygodnia. 
Bardzo dziękuję wszystkim za udział i powodzenia Wam życze!




5 komentarzy:

  1. No to rzeczywiście musiałaś być grzeczna, bo prezenty świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty świetne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Madziu!
    Kamień spadł mi z serca, skoro czapka się podoba, cieszę się :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...