Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 9 grudnia 2012

Podsumowanie wymianki IDZIE ZIMA!!!

Miało być podsumowanie wymianki zimowej już kilka dni temu...
ale jakoś tak mi zeszło, że dopiero dziś udało mi się znaleść chwilkę wolną, żeby pokazać wam jakie wspaniałe prezenty sobie przygotowałyśmy.

Wczoraj miałam problemy z komputerem..
dlatego dopiero teraz udało mi się wszystko poskładać razem do kupy.. no i jest.

Na początku pochwalę się jakie wspaniałe prezenty otrzymałam od Modraka.

Bardzo bardzo bardzo dzięuję za wspaniały szaliczek,
który jest tak milusi w dotyku,
 że chce się do niego cały czas tulić i owijać.

Również komplecik cudownej biżuterii, korale oraz kolczyki już miały swój debiut!
Zaraz na drugi dzień jak je otrzymałam, ubrałam je do pracy i muszę powiedzieć, że przykuły uwagę nie jednej osoby.



Jeszcze raz dziękuję.


A teraz podsumowanie :)


Majalena <-> Modrak

Dla Majaleny:

Dla Modrak:

*****************************
kasiekw <-> Doriss

Dla kasiekw:

Dla Doriss:

*****************************
Topielica <-> KasiaN

Dla KasiN:

Dla Topielicy:


****************************
*****************************

Mam nadzieję, że wszyscy są zadowoleni ze swoich prezentów.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i mam nadzieję,
że zima nie będzie już dla nas taka straszna :)

*****************************

Ahh no i prawie bym zapomniała....

Niespodzianka jaką przygotowałam w ramach udziału w zabawie powędrowała do Topielicy.

Mam nadzieję,
że rękawiczki teraz ogrzewają łapki Topielicy w te mroźne zimowe dni.


11 komentarzy:

  1. Piękne wszystkie prezenty. Ja na pewno jestem zadowolona :)
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty wymiankowe.A rękawiczki dla topielicy super.Nie mogę się napatrzeć.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty wymiankowe,a rękawiczki dla Topielicy superaśne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała wymianka, a prezenty piękne. Rękawiczki super:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymianka! A rękawiczki, które wydziergałaś są rewelacyjne :) Pozdrawiam cieplutko ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastic giveaway! This glove is very sweet!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie, że rękawiczki sówkowe są super! Teraz budzę zazdrość wymianka bardzo mi się podobała i dziękuję Kasi za świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te rękawiczki są bombowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za fajną zabawę i super prezenty :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne prezenty, ale ja jednak zakochałam się w rękawiczkach... Są cudowne! :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ach, zazdroszzce tych rekawiczek, przesliczne Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...