Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 14 grudnia 2012

Spóźniony Mikołaj :))))

Mikołaj zapukał też i do moich drzwi.. Juuuupiiiiii!!!!!! 
troszkę spóźniony..
ale to wszystko przez te moje przeprowadzki..
Biedak nie mógł trafić ;) 

A co mi przyniósł.. ??
Same wspaniałości..

Bardzo dziękuję Mikołajowi.. za którym kryje się Cecylia.




Mały prezencik odemnie również powędrował do Cecylii,
ale nie udało mi zrobić zdjęć... więc zaglądnijcie do niej na bloga.

Jeszcze raz dziękuje.





2 komentarze:

  1. Bardzo fajny ten Mikołaj, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że wszystko do Ciebie dotarło.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...