Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 25 grudnia 2012

GIZMO

Mój najcudowniejszy,
najwspanialszy
i najpiękniejszy prezent świąteczny!

"GIZMO"

Jest już z Nami od 25 grudnia 2013roku i...


 i chce się tylko tulić i tulić!!!... 

...poprostu tylko mnie kochaj.

22 komentarze:

  1. Madziu, słodki jest Twój Gizmo :))))
    Pozdrawiam cieplutko ♥ ☺ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje Joasiu, ża życzenia i miłe słowa.
    A Gizmo jest przekochany. Jest poprostu wspaniały.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest prześliczny i taaki słodki:) I te oczęta tak patrzą kochanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny jest-jak napisałas-....poprostu mnie kochaj,przytulaj,jeszcze raz przytulaj itd,itd,śliczne ma pysio
    Super.Pozdrowienia ciepłe

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki jest, jak go nie tulić ;)
    Ale to On miał najlepszy prezent na te święta- DOM :)
    Pozdrawiam jeszcze świątecznie- Iwona

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy♥Jesteś wspaniała dając mu dom♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ on jest piękny! Wspaniały.
    Obiecałam sobie jeż dość dawno, że jak tylko pójdę na swoje, to pierwsze co zrobię, to adoptuję kota. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomniałam dodać, że to zdjęcie na samym dole posta jest obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki słodziak!!! Świetny jest!!!

    Pozdrawiam,
    Susan

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziak! Oboje macie wspaniały prezent :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ja cały czas marzę o Kocie w domu :)
    Śliczny...

    OdpowiedzUsuń
  12. słodziak! najpiękniejszy prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka słodka mordeczka, śliczny kociak:-) musiałaś być wyjątkowo grzeczna skoro Mikołaj przyniósł Ci takiego słodziaczka

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznusi:*:*:*:* GIZMO jest szczęściarzem;)

    ale skoro byłaś w Krakowie, to oznacza, że już wróciłaś na dłużej do PL?

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kociak, dostarczy Wam wiele wspaniałych chwil... dostał od Was to co dla każdej istoty najważniejsze - DOM - i kochających "człowieków" ...
    Takie znajdy i podrzutki są wdzięczne tak bardzo,że nie da się tego opisać, wiem coś o tym bo mam kilka "na stanie" POZDRAWIAM CIEPŁO :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ z niego słodziak cudny jest

    OdpowiedzUsuń
  17. Gizmo jest cudowniutki.
    Pozdrawiam
    http://mojewyroby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak jakoś wczoraj o Tobie myślałam, że mniej Ciebie na blogu i tęskno do Twoich postów, szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny! Oczka tylko do kochania.
    Mój prezent również jest piękny za co serdecznie dziękuję!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  20. cudny kotek:) słodkie zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna z Ciebie kobieta - naprawdę cenię ludzi, którzy nie szukają rasowych, nie wiadomo jak drogich kotów tylko po to, żeby się popisać, ale dają nowe życie zwierzętom, które zaniedbali inni. Gizmo jest piękny! I widać, że przeszczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny kotek i widać, że szczęśliwy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...