Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 7 lutego 2012

Wyniki CANDY serwetkowego

Pora na ogłoszenie wyników :) 

Bardzo się cieszę, że serwetki podobają się Wam i cieszą się takim powodzeniem, 
ponieważ część z Was pisała już do mnie z chęcią prywatnej wymianki na te właśnie serwetki :)
Oczywiście nie mam ich już za wiele.. ale chętnie się wymienie.

No ale wracając do losowania, posłużyłam się dziś True Random Number Generator.

W losowaniu wzięło udział 46 osób. 


a szczęście uśmiechneło się do:


A pod tym nr kryje się:

http://dzielamadame.blogspot.com/

Jest mi niezmiernie miło, że serwetki powędrują do osoby, która tworzy tak piękne rzeczy.

Mam nadzieję, że wkrótce zobaczymy coś wspaniałego z motywem tych serwetek.


Dzieła Madame - bardzo proszę o kontakt na moj email w celu ustalenia odebrania nagrody.



A już za miesiąc wyniki kolejnego WIELKIEGO ROZDAWNICTWA!
Zapraszam serdecznie, 
jeśli jeszcze Was tam nie ma, napiszcie wierszyk-rymowanke i czekajcie na losowanie.

Przypominam również o moim pierwszym WYZWANIU!!!
Zapisy do 26.II.2012.

ZAPRASZAM




12 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ha jednak 13 może być szczęśliwa:)
    bardzo się cieszę :)nie mam takich serwetek.
    już piszę maila:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hejka. chciałam tylko napisać,że szkoda,że to nie ja wygrałam. jakbym była wtedy w domu,to bym się zgłosiła,a tak podwójnie żałuję:(
    ale nic to. dodam tylko jeszcze,że dostałam dzisiaj paczuszkę wymiankowa i jestem zachwycona. ja swoją wyslę jutro

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwyciężczyni :))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wylosowanej i czekam na jej prace z tymi serwetkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj taką miałam chrapkę na te Twoje serwetki :) może innym razem. Gratuluje zwycięzcy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...