Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 3 lutego 2012

Od rana zabiegana... i moje seriale.

Witajcie.

No i znów od rana bieganina.. 

Nie dość, że poszłam spać ok.3 w nocy, po dość ciekawych rozmowach emailowych i nie tylko z różnymi osobami.. a zwłaszcza z Ewą z bloga http://www.sutasz.vizje.pl/, po których znów nie mogłam spać.. ahh.. 
to musiałam wstać od świtu 6:30 rano i znów gdyby nie moja Kochana Siostra to chyba bym zamarzła na przystanku autobusowym czekając na MPK przy mrozie -23°C, zawiozła mnie do urzędu gdzie znów musiałam odstać swoje w kolejce.
No i pracy dalej nie mam :( 
Ale nie poddaje się :)


A teraz kolejna zabawa 

Zasady zabawy są takie:
  • Opublikuj logo zabawy na swoim blogu;
  • Napisz kto cię zaprosił do zabawy;
  • Zaproś co najmniej 5 osób prowadzących bloga;
  • Wymień i opisz swoje ulubione seriale.


Właśnie zostałam zaproszona przez Wiolę do tej FILMOWEJ ZABAWY :)



Mam wymienić moje ulubione seriale.
No troche ich jest.. ale tu wymienię tylko 3 - moje ulubione. 



"Simpsonowie (ang. The Simpsons) – amerykański animowany serial komediowy dla starszej widowni, wymyślony przez Matta Groeninga (twórcę Futuramy) i emitowany w stacji FOX. Jest satyrycznym spojrzeniem na amerykański styl życia oraz kulturę, a akcja toczy się głównie wokół mieszkającej w Springfield rodziny Simpsonów: Homera, Marge, Barta, Lisy i Maggie. Serial jest produkowany bez przerwy od roku 1989. Do tej pory wyemitowano 495 odcinków (22 sezony). Kolejny, już 23. sezon serialu ruszył w telewizji FOX we wrześniu 2011 roku. Obecnie w Polsce jest transmitowany sezon 12, na stacji Fox Polska w wersji HD i SD, z napisami."




"Dr House (ang. House; House, M.D.) – amerykański medyczny serial telewizyjny produkowany dla stacji telewizyjnej FOX. Zadebiutował na antenie 16 listopada 2004 roku.

Fabuła serialu koncentruje się na osobie dr. Gregory'ego House'a (Hugh Laurie), niekonwencjonalnego, szalonego, a zarazem genialnego lekarza, kierującego zespołem diagnostycznym w fikcyjnym Szpitalu Klinicznym Princeton-Plainsboro (PPTH) w New Jersey. W każdym odcinku dr House wraz ze swoim zespołem próbuje zdiagnozować i wyleczyć pacjentów przejawiających rozmaite objawy, niewyjaśnione wcześniej przez innych lekarzy. W pierwszych trzech seriach zespół dr. House'a tworzyli: dr Allison Cameron (Jennifer Morrison), dr Robert Chase (Jesse Spencer) i dr Eric Foreman (Omar Epps), od czwartej serii dr Chris Taub (Peter Jacobson), dr Lawrence Kutner (Kal Penn) oraz dr Remy "Trzynastka" Hadley (Olivia Wilde), a od siódmej serii w zespole pojawiła się Martha M. Masters (Amber Tamblyn). Ponadto serial ukazuje prywatne życie House'a i członków jego zespołu, najlepszego i jedynego przyjaciela dr. Jamesa Wilsona (Robert Sean Leonard), ordynatora oddziału onkologii oraz dr Lisy Cuddy (Lisa Edelstein), dyrektor szpitala Princeton‑Plainsboro."



"Seks w wielkim mieście (ang. Sex and the City) – amerykański serial telewizyjny produkowany w latach 1998-2004 przez stację telewizyjną HBO, na podstawie bestsellerowej książki Candace Bushnell o tym samym tytule. Po sukcesie serialu powstały także dwa filmy będące kontynuacją losów serialowych bohaterów Seks w wielkim mieście (Sex and the City: The Movie) oraz Seks w wielkim mieście 2 (Sex and the City 2)"


No to tak w wielkim skrócie.
Moja pierwsza trójka :)


A teraz mam zaprosić kolejnych 5 osób:



Życzę miłej zabawy!!!

11 komentarzy:

  1. Może następnym razem się uda. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo ! jak się cieszę że ktoś jeszcze oglądał Simpsonów ;-) bo już się zaczęłam zastanawiac co ja w nich widziałam ;-) hihihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się, kto szuka ten znajdzie ;)
    Jestem pewna, że gdzieś tam czeka na Ciebie idealna praca! :))

    I dzięki za zaproszenie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za zaproszenie do zabawy :)

    Trzymam kciuki, byś jak najszybciej znalazła pracę! Choć jest ciężko, to w końcu się uda!

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko to tak jak ja simków i housa to na pamięć znam a sex w wielkim mieście oglądam z mężem

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie poddawaj się - mocno trzymam kciuki, bo dobrze wiem, co to znaczy Twoja sytuacja. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez lubie sex w wielkim miescie :)
    Prace na pewno zanjdziesz

    OdpowiedzUsuń
  8. seks w wielkim mieście to też mój ulubiony serial :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam ten ból ze staniem na przystankach w mrozie jeszcze niedawno też tak stałam jak do pracy jeździłam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...