Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 21 lutego 2012

#02 TUSAL 2012 - druga odsłona

Wręcz bym zapomniała że to dzisiaj.. 
Popatrzyłam na date.. i w panice złapałam słoiczek.. aparat i szybko pisanie posta :) hihihi

No więc na dzisiejszy dzień mój słoiczek prezentuje się tak :)

Troszkę nowych skrawków materiałów z korali przybyło i różnych innych małych drobiazgów, niteczek, itp.



Przepraszam za jakość zdjęć, ale już prawie noc ;)





9 komentarzy:

  1. przybywa :))))
    Przepraszam za głupie pytanie, ale o co chodzi z tymi Tusalami? Co na koniec roku robicie z tymi słoiczkami?

    OdpowiedzUsuń
  2. no, słoiczek robi się coraz cięższy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehehe.. nie wiem.. pierwszy raz biore w takiej zabawie udział.. ale mam nadzieje że to wyrzucamy.. nie bez przyczyny jest nazwa CAŁKOWICIE BEZUŻYTECZNY TUSAL ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rośnie i chyba się nie zmieści do końca roku wszystko co chciałabyś wrzucić he, he

    OdpowiedzUsuń
  5. Do końca roku, pewnie będzie dwa słoiczki;))

    OdpowiedzUsuń
  6. @ Nataliya.. e tam.. bede upychać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze się z taką zabawą nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się spotkałam i bardzo mnie intryguje, tylko sensu w niej nie widzę... ale z drugiej strony czy wszystko musi miec sens? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana szukaj większego słoiczka lub słoiczka numer dwa :) na pewno jeden to za mało dla takiej twórczej osoby jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...