Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 24 lutego 2012

A teraz porcja nowych korali...

materiały są wam już znane, bo wcześniej z nich już stworzyłam fioletowe i tęczowe korale.
Tym razem troszkę inna kolorystyka :)





Podobają Ci się moje korale?? 

Zapraszam na zakupy do mojego sklepiku na ETSY





15 komentarzy:

  1. Śliczne korale :))
    Już znalazłam takie blaszki przekładki. Pozwolisz, że kiedyś skopiuję Twoje korale???
    Coś nie tak z linkiem do Twojego sklepu...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz kolejny pokazujesz nam piękne korale.
    Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm! Cudność! Coś pięknego! Buziaki! aga

    OdpowiedzUsuń
  4. cuda!!!! Lecę na sklep i może zakupię jakieś ;))
    Choć najbardziej podobają mi się kolczyki papuzie :D
    Wiesz, że mam bzika na punkcie kolczyków :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super - miałabym problem, które wybrać bo oby dwie pary są prześliczne:) Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. oba piękne, zielony bardziej do mnie przemawia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie ubierasz te korale:) bardzo mi się podoba:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super korale:) zwlaszcza te zielone:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie będę oryginalna i powtórzę za innymi...piękne są Twoje korale:)Gdybym miała wybierać to byłby to na prawdę trudny wybór.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejne, które mnie urzekły, już zaglądam do Twojego sklepu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...