Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 3 maja 2015

W zespole CRAFT STYLE.. i jeszcze niespodzianka...

Moi Drodzy,

Muszę się z Wami podzielić nowiną!
a raczej dwoma.. 

Od dziś razem z zespołem CRAFT STYLE
będę współtworzyła,
inspirowała 
i należała do DT bloga: 


Jest mi niezmiernie miło
i czuję się naprawdę zaszczycona i wyróżniona,
będąc jednym z członków tego kreatywnego zespołu!

Bardzo dziękuję za przyjęcie mnie do współtworzenia bloga
i postaram się stanąć na wysokości zadania.

A już dziś serdecznie wszystkich zapraszam do Krafciarni


gdzie już wkrótce znajdziecie moje debiutanckie inspiracje.


***************

A druga niespodzianka to wyróżnienie mojej pracy 
w Wyzwaniu PWC  inspirowanym zdjęciem 







Ależ się cieszę!!! 


No niespodziewałam się, aż tylu niespodzianek w jednym dniu ;) 

Maj zapowiada się naprawdę pracowicie.

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie!

I jeszcze taki bardzo wiosenny akcencik dla Was
w podziekowaniu za to, że jesteście, odwiedzacie mnie i wspieracie!!!

Moja jabłonka na ogródku :) 



10 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...