Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 7 maja 2015

Przeszywana ceramika...

W Szufladzie trafiłam na ciekawe Wyzwanie Geometryczne 
i postanowiłam spróbować swoich sił.

Ceramiczny wisior przeszywany kolorową muliną 
i srebrnym koralikiem. 

Jak się Wam podoba? 
Co myślicie o takich geometrycznych kształtach? 












Naszyjnik zgłaszam do Wyzwania w Szufladzie 


*****
Jak również linkuje u Diany :) 






14 komentarzy:

  1. bardzo oryginalny! Niepowtarzalny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nietypowy :) świetny pomysł z tą muliną - efekt wyszedł rewelacyjny :) powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne podejście do tematu:) Trzymam kciuki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to wymyśliłaś!!! Bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny;) Fajnie wyglądają te kolorki na zieleni;) Bardzo oryginalny;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny! Bardzo mi się podoba. Gratuluję pomysłu na interpretację tematu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny pomysł. Życzę powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł !! powodzonka w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę..., że zazdroszę Ci tej zabawy ceramiką:-) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł i wykonanie :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny! Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł, bardzo nietuzinkowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...