Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

środa, 20 maja 2015

"Kwiat paproci..." ;)

No poprostu nie mogłam uwierzyć.. 
Wybrałam się z aparatem na spacer,
żeby zrobić kilka fotek dmuchawców/latawców 
i poprostu nie mogłam uwierzyć że nigdzie ich nie znalazłam. 

Naprawde, albo chodziłam złymi ścieżkami,
albo już przekwitły i poleciały sobie w siną dal...

No w każdym bądź razie chodziłam i chodziłam.. 
aż w końcu natknełam się na jakieś takie zdechlaczki ;) 
i to w sumie już pod samym domem kiedy wracałam zrezygnowana do domu, 
patrzę a tu koło mojego garażu wręcz jak grzyb po deszczu 
JEST!!! Hura!!! 

No i proszę bardzo.
Irlandzki "mleczyk"...
Może nie jest to taki okaz rozkwitnięty jak większość dmuchawców,
ale jakże wyszukiwany...
wręcz jak "Kwiat paproci" ;) 


Mojego dmuchawca z dumą zgłaszam do zabawy FotoGra w Art-Piaskownicy





***************

Przypominam o wciąż trwającym wyzwaniu kolorystycznym 
więcej info >>> TUTAJ<<< 



Pozdrawiam serdecznie. 

13 komentarzy:

  1. nad paletą myślę intensywnie, tylko ja to lubię, żeby odcienie były takie same a nie podobne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj u mnie dmuchawcow jest jeszcze bardzo dużo. Pośle jakieś do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) no właśnie tu u mnie w Irlandii jakoś tak szybko poleciały daleko w świat... ale i tak się udało jakiegoś jeszcze dorwać ;)

      Usuń
  3. piękny mniszek :):) mlecz inaczej wygląda :):):) ja mam swoje miejsca gdzie rośnie i to i to , w sumie zielników się w życiu narobiłam sporo więc wiem gdzie u siebie ich szukać :):) fotka świetna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko - "MNISZEK" a "MLECZ", to dokładnie to samo ;) tylko poprostu ma różne nazwy i pospolicie "Mniszka lekarskiego" nazywa się "mleczem". Nie wiem jaką Ty masz wiedzę na ten temat.. ale zobacz tutaj to dokłądnie to samo :) http://poznajziola.pl/ziola/mniszek-lekarski-144.html

      Usuń
  4. Świetne zdjęcie. Brawa za wrażliwość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujące zdjęcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Domyślam się jaka to musiała być radość, kiedy w końcu znalazłaś upragnionego mleczyka :) Prezentacja bardzo przyjemna dla oka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcie.
    Dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu A-P.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...