Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 31 maja 2015

...interesting LOOK... powrót do LO ;)

Znów postanowiłam spróbować swoich sił w scrapowaniu ;)

jakoś nie mogłam się zabrać za to ponownie.. 

Aż tu przyszła w końcu wena 
i powstała taka trochę monochromatyczna praca w beżach...












Moją pracę zgłaszam do wyzwania w SCRAP-MAP


Moja mapka została troszkę odwrócona, 
ale zasada wciąż jest zachowana ;) 
(mam taką nadzieję) 

*******************
Rrównież zgłaszam ją do zabawy w kolorki u Danutki 


Spełniając punkt #7 regulaminu napiszę krótko...
KOCHAM WSZYSTKIE KOLORY BEŻU, ECRU I KREMOWEGO! 
Są bardzo ciepłe, delikatne i pasują prawie do wszystkiego! 
Rozjaśniają wnętrza, kreacje i poprostu dodają blasku. 

*******************
Zgłaszam ją także na Linkowe Party u Diany

*******************

Kolorystyka wpasowała się jeszcze 
do mojego wyzwania w PALECIE KOLORÓW




*********
Pozdrawiam serdecznie 

2 komentarze:

  1. Cudo! LO wyszło przepięknie. Kocham takie kolorki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny obrazek mimo że kolorki nie moje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...