Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 10 maja 2015

Wyzwanie - Szydełkowa ramka z cytatem...

Witajcie w to niedzielne popołudnie. 

Dziś pokażę Wam szydełkową ramkę
(podobne robiłam już kiedyś, tylko że same ramki >tutaj<
tym razem udało mi się w nią wpleść zdjęcie )

Ramkę przygotowałam jako inspirację do PWC (Projekt Wagi Ciężkiej) 

Ramka wykonana jest z bawełnianej włóczki,
w cieniowanej zieleni, a w środek włożyłam zdjęcie róży z cytatem:

"Przyszłość należy do tych,
 którzy wierzą w piękno swoich marzeń"










No i jak się Wam podoba? 

Zajrzyjcie na bloga Projekt Wagi Ciężkiej 
i zobaczcie jakie prace przygotowały projektantki PWC.

Zainspirujcie się, a może same też coś zrobicie i weźmiecie udział w wyzwaniu.



Zapraszam. 


8 komentarzy:

  1. Dziękuję :) cieszę się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Ci to wyszło, a ramka na prawdę idealnie pasuje do róży.

    Ja muszę w końcu pomyśleć nad projektem do Ciebie, ale wciąż mam pustkę w głowie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszło,takiej ramki jeszcze nie widziałam :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna i pomysłowa ramka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Majalenko! Doszła ceramika- dziękuję za wszystko- cudeńka! jak obcykam- dam na bloga. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...