Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 29 maja 2015

Inspiracja na weekend...

Witajcie! 


Ależ się dziś cieszę. 
Piątek, piątek piątek!!! 
czyż to nie wspaniale!


Z pewnością też się cieszycie na weekend, bo ja napewno,

a zwłaszcza że dla mnie to długi weekend. 
Bo może nie dla wszystkich, ale dla mnie i całej Irlandii tak,
bo w poniedziałek mamy tu dzień wolny (Bank Holiday), 
wiec 3 dni wolnego!! Huuraaa!

A skoro długi weekend to wszyscy tu planuja jakieś wyjazdy
więc i ja pewnie gdzieś wyjadę zrelaksować się
i odpocząć na łonie natury. 

Na blogu Craft Style dziś inspiruję Was do działania moim zdjęciem, 
lub waszą weekendową fotką. 

Możecie tam linkować wasze prace 
do czego serdecznie zapraszam

Moją dzisiejszą inspiracją dla Was 
jest moje zdjęcie zrobione już jakiś czas temu 
podczas jednego takiego długiego weekendu. 
Pojechałam gdzieś na drugi koniec Irlandii i zrobiłam takie zdjęcie 
- to była chyba Connemara - 
zachodnia część irlandzkiego wybrzeża.


Uwielbiam fotografować morze... 
Więcej zdjęć z irlandzkim morzem 
możecie znaleść na moim drugim blogu

IRELAND IN MY EYES

>>TUTAJ<<


A teraz moja praca, 
która powstała zainspirowana tą fotografią.


Ceramiczny talerz. 







Bardzo lubie ostatnio inspirować się moimi zdjęciami...
a mam ich naprawde tysiące, 
wiec jest się czym inspirować ;) 

No i oczywiście nie mogłam zapomnieć o moim wyzwaniu kolorystycznym - PALETA KOLORÓW
do którego idealnie pasuje ta kolorystyka! 




Macie jeszcze kilka dni do zgłoszenia waszych prac,
o >tutaj<  
do czego serdecznie zapraszam. 


************

A teraz jeszcze również wszystkich zapraszam 
do linkowania Waszych weekendowych prac na blogu Craft Style.

Zainspirujcie się zdjęciem z Waszego weekendu, 
(albo tym moim jeśli chcecie)



i pokażcie nam jak spędzacie wolne weekendy 
i co Was zinspirowało do stworzenia Waszych wspaniałych prac.

Macie czas do 15 czerwca - czyli 3 weekendy! 


Pozdrawiam serdecznie


2 komentarze:

  1. Na takim talerzu wszystko wygląda smakowicie ;) Fajny pomysł w poszukiwaniu inspiracji na własnych zdjęciach ;) A Irlandię uwielbiam i bardzo za nią tęsknię...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcie i świetny widok!!! Uwielbiam nadmorskie krajobrazy.

    Ja niestety z pracą do Twojego projektu się nie wyrobiłam :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...