Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 25 maja 2015

W maju wciąż kwitną żonkile...

No właśnie.. U mnie kwitną!
Na okrągło i cały czas!!! 
A u Was? 

Taka szydełkowa poduszeczka z żonkilami właśnie zakwitła u mnie w domu.






Jak się Wam podoba?

Moją inspiracją były te zdjęcia zrobione przezemnie 
już jakiś czas temu w Ogrodzie Botanicznym w Dublinie.




A moja koleżanka zakochała się w niej od pierwszego wejżenia ;)



Poduszkę chciałabym zgłosić do wyzwania w KTM


.....
a dlaczego.. ?
Bo jeśli "wieczór majowy" to podusia w sam raz na tą porę.

Można się przytulić i zdrzemnąć się  w ten "majowy wieczór"... 



***
Poduchę również linkuję na czwarte Linkowe Party u Diany

Pozycja 119 :) 



***
Pozdrawiam serdecznie

16 komentarzy:

  1. śliczna :) wiosenna , od razu nastraja relaksacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  2. wcale się nie dziwię koleżance, sama bym takową chciła, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Poducha urocza. Też bym się w nią wtulała. A motyw żonkili bardzo oryginalny w granny squares.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się też nie dziwię!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Buuuuuu...tez bym takie cudo chciała umiec robić!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MEGA _CUDOWNA_BOSKA_I_WOGÓLE!!!!!!!!!!!!!!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna zonkilowa poduszka :) Nic dziwnego, ze sie kolezance spodobala :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwię się, że koleżanka się zakochała! Bo podusia jest cudna! :) zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudną podusię wydziergałaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna! Bombowa jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka wersja żonkili chociaż będzie dłużej niż żywe kwiaty. Mi tak samo jak koleżance bardzo spodobała sie poduszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna poduszka, uwielbiam żonkile ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten ogród ;) Chodziłam tam codziennie przez dwa tygodnie "na pięć minut" i wychodziłam dopiero po kilku godzinach ;) Podusia bardzo energetyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na poduszkę! Wygląda bardzo wiosennie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...