Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

środa, 30 maja 2012

Zawieszki charms

Rozkręciłam się z tymi charmsami :) 

Tym razem troche zawieszek..
jesli ktoś ma ochotę to zapraszam.

Można je nabyć TU
> kolorowe posrebrzane zawieszki

1 szt. 5zł.















13 komentarzy:

  1. Sliczne,niektóre aż sie proszą o połączenie w pary

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu bardzo pieknie sie prezentuja :) beda cudnie wygladac gdy juz stworzysz bransoletke :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne, lecę pooglądać
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super kolorowo się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A moimi faworytami zostały (dam dada dam) koniczynka i parasol! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne drobiazgi, rybka, koniczynka cudeńka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne:)Bardzo mi się podobają,zwłaszcza rybka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...