Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 14 maja 2012

Zagadka nr 1

Moi drodzy odwiedzający...

...Już się wyspałam..

teraz wygladam mniej więcej tak ;)

Tak to jest jak się siedzi pół nocy, plotkuje,
zajmuje tysiącem rzeczy na raz zamiast spać!!!


No to czas na zagadkę.
W moim urodzinowym candy zapisało się już 64 osoby.
Nawet nie wiem kiedy to zleciało,
poprostu robicie to w tempie ekspresowym ;)

I teraz tak jak obiecałam, czas na kolejną zabawę,
dzięki której możecie zwiększyć wasze szanse
na uzyskanie dodatkowego losu w moim urodzinowym candy.


? ? ? 

Co to takiego?

> kiedyś to dostałeś...
> nadal należy do Ciebie...
> nigdy tego nikomu nie pożyczyłeś...
> ale używają tego wszyscy ludzie, których znasz.

? ? ?


Jeśli jesteście wpisanie na liste candy bardzo proszę w komentarzu to zaznaczyć i wpisać: 
 nr.(na liście który nr.macie) i odpowiedź

np:

4. blebleble.. :)
 
To ułatwii mi poszukowania osoby, która poprawnie odpowiedziała.

************************************

A teraz jeszcze pokaże Wam kolczyki jakie zrobiłam na specjalne zamówienie Susan,
która nas wczoraj odwiedziła.

Miały być dłuuugie, proste, na łańcuszku i z kotaki :) 




Chyba udało mi się, bo bardzo się podobały.
Kasia była przeszczęśliwa.



   




21 komentarzy:

  1. 65. i stawiam że chodzi o serce ;)
    bardziej sentymentalne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. (chyba 66.) stawiam na imię

    OdpowiedzUsuń
  3. Joanko GRATULUJĘ!!!
    Odpowiedzią na zagadkę jest własnie IMIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  4. 12/ imię - dostałam , nie pożyczyłam a każdy kto się do mnie zwraca go używa.))

    OdpowiedzUsuń
  5. @ natanna - w komentarzu powyżej właśnie potwierdziłam odpowiedź Joanki, więc tylko pierwszą poprawną odpowiedź zaliczam. Życzę powodzenia w kolejnej zagadce.

    KTO PIERWSZY TEN LEPSZY!!! Bądźcie czujni!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. :))) Ale się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Joanno ! Bystra i szybka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóźniłam się :(((
    Gratulacje dla Asi :)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze a ja musiałam wyjsc z domu i przespałam zgadke :((((

    OdpowiedzUsuń
  10. ...no i się spóźniłam :D
    A kolczyki śliczniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolczyki kocie są śliczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :)

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. no właśnie... ktoś tu za szybko odpowiada na zagadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez odpowiedziałabym życie, używają go wszyscy moi znajomi;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdybym tylko nie była takim śpiochem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kolczyki! A co do odpowiedzi to typowałam życie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ Wy jesteście szybkie. nie zdążyłam sie nawet pobawić. Ale i tak bym nie zgadła, bo myślałam o życiu.
    Pozdrawiam. Kolczyki super.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle zaspałam :)

    kolczyki śliczne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...