Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

środa, 9 maja 2012

WYNIKI wyzwania - "Kocie marzenia"

Spośród prac które zgłosiliście,
bardzo ciężko było mi wyłonić tą najciekawszą pracę..

Wszystkie Wasze prace są prześliczne,
ciekawe, nietypowe i naprawdę oryginalne.

Bardzo Wam dziękuję za udział w moim wyzwaniu, 
oraz czas jaki poświęciliście na przygotowanie prac,
które zachwyciły mnie podczas oglądania.
Było mi bardzo miło,
że przygotowaliście je specjalnie na tą zabawę.

Podkreślam jeszcze raz, że każda praca bardzo mi się podoba
i miałam ogromny problem z decyzją.  
******************************
Zgłoszono 11 prac:

1.Sztuk kilka - Wyzywająca Kicia


3. Nika - obrazek

4. natanna - kolczyki 

5. Ania Jura - Kolczyki black & white


 7. Ania Jura - kotek szydełkowy kolorowy 






Na szczególne wyróżnienie moim zdaniem zasługują prace:

Sztuk kilka,
 Elunia,
kicikicitaśtaś,
Diana Art,
  Liona,

Bardzo podobała mi się forma i sposób w jaki przedstawiliście "Kocie marzeni"


Postanowiłam więc zrobić losowanie.

W losowaniu pomógł mi mój mały przyjaciel Antoni, 
oraz Tosia...
 Spośród wyróżnionych przezemnie prac wylosowana została:



i to do niej powędruje nagroda główna



Tosi i Antoniemu bardzo spodobało się to losowanie...

dlatego pozwoliłam im na wyciągnięcie drugiego losa...
spośród wszystkich prace jakie zostały zgłoszone.


Tosia mieszała i mieszała swoją łapką wszystkie losy....

a Antoni nachylił się nad miseczką...


i dłuuuuugo nurkował w losach kocich marzeń... 
Tosia przysiadła i cierpliwie czekała na drugiego zwycięzcę.

w końcu Antoni go ujawnił



A nagrodą będzie malutka niespodzianka.

Antoniemu spodobało się także pozowanie do zdjęć..
i stwierdził że musi pomyśleć o karierze modela...

Musiałam mu oczywiście zrobić małą sesyjkę z wygranymi,
więc jeszcze raz zwycięzcami zostali:




Jeśli którykolwiek ze zwycięzców posiada kota, bardzo proszę o informację w komentarzu.


Serdecznie Gratuluję zwycięzcom
i dziękuje jeszcze raz za udział w zabawie.

Czekam na emaila z informacją o posiadaniu kotka lub nie ;),
oraz danymi do wysyłki.

******************************
A już niedługo kolejna zabawa!!!

Bądźcie czujni.

ZAPRASZAM!!!

14 komentarzy:

  1. Gratuluję dziewczętom pięknych i trafnych prac oraz zasłużonej wygranej.))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, ja jak zobaczyłam książeczkę Diany to od razu pomyślałam ze powinna wygrać , jest cudowna, na pewno się nad nią napracowała i efekty swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace faktycznie śliczne :)

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. O jej bardzo się cieszę :) A kota posiadam owszem :) wszystkie prace były piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale dziewczyny mają fantazję, koty wyszły świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Wyzywająca kicia", bardzo podoba mi sie ta praca!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace,gratuluję zwyciężczyniom.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzy razy powiększałam zdjęcie Antoniego z losem i czytałam po literce - sprawdzając, czy dobrze widzę, upewniając się... O rany! To Ja!...Bardzo się cieszę!!!
    Email z adresem już powędrował do Ciebie Majalenko. Dziękuję za zabawę!
    Wszystkie prace są świetne, bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace, gratuluję zwyciężczyniom! Ja nie zdążyłam nic przygotować przez problemy na moim blogu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ma to jak koci świat... ja już rok bez mojego kitusia...

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :)

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem, kolczyki Natanny przebijają wszystko :)
    Oczywiście pozostałe prace również piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie gratuluję i dziękuję organizatorce za tak ciekawe wyzwanie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...