Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 18 lutego 2024

Nowa przygoda w DT KTM...

 Chciałabym się pochwalić, że rozpoczynam nową przygodę w świecie blogowym.. 

Niektóre moje wpisy jak i inspiracje będziecie mogli znaleść w Klubie Twórczych Mam, gdzie zostałam własnie przyjęta jako członek załogi DT. 

Bardzo się cieszę na tą nową przygodę i mam nadzieję że zaskoczę Was w niektórych wpisach, które nie koniecznie będą biżuteryjne czy DIY-owe ;) 

Mój pierwszy wpis możecie znaleść >TUTAJ<  jak i pracę inspiracyjną do wyzwania  do którego serdecznie zapraszam. 



Bransoletka jest zrobiona z kamieni naturalnych: 

bialego onyksu, niebieskiego jadeitu i mlecznego opalu.


Połączenie tych kamieni może mieć różnorodne działania i właściwości, które mogą być interpretowane na różne sposoby, w zależności od wierzeń i tradycji.


Biały onyks:

- Stabilizacja emocjonalna: Biały onyks może pomóc w zachowaniu spokoju i równowagi emocjonalnej.

- Ochrona: Uważa się, że ten kamień może działać jak tarcza ochronna, odstraszając negatywne energie.

- Podejmowanie decyzji: Pomaga w klarownym myśleniu i podejmowaniu mądrych decyzji.


Niebieski jadeit:

- Harmonia: Jadeit może pomóc w osiągnięciu harmonii zarówno wewnętrznej, jak i z otoczeniem.

- Uspokojenie: Jest kojarzony z uspokojeniem umysłu i łagodzeniem napięć.

- Duchowy rozwój: W niektórych tradycjach uważa się, że jadeit wspiera duchowy rozwój i oczyszczanie.


Mleczny opal:

- Kreatywność: Opal może pobudzać wyobraźnię i kreatywność, co jest korzystne dla artystów i osób poszukujących inspiracji.

- Witalność: Przypisuje mu się również działanie pobudzające, które może dodawać energii i witalności.

- Intuicja: Mleczny opal jest często kojarzony z rozwijaniem intuicji i zdolności do czytania znaków.



Połączenie tych trzech kamieni naturalnych w bransoletce może więc wspierać osobę noszącą ją w osiągnięciu spokoju emocjonalnego, harmonii z otoczeniem, rozwijaniu kreatywności oraz wzmocnieniu intuicji. A ja tego właśnie ostatnio potrzebuje. 

Warto pamiętać, że działanie kamieni może być subiektywne i zależeć od indywidualnego podejścia każdej osoby.


Więcej o znaczeniu kamieni naturlanych i ich mocy oraz właściwościach, wkrótce znajdziecie na blogu DIY -zróbTOsam. Serdecznie zapraszam do obserwowania bloga.


Pozdrawiam serdecznie

Połączenie bialego onyksu, niebieskiego jadeitu i mlecznego opalu.

3 komentarze:

  1. Piękna. Niezwykłe własciwości mają te kamienie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie niebieskości a do tego jeszcze z prawdziwych kamieni. Piękna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...