Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 6 lutego 2024

KOSMETYCZKA LISTONOSZKA...

W ramach przypomnienia o trwającym wyzwaniu na DIY,
dziś chciałabym pokazać moją drugą prace inspiracyjną.

> TUTAJ < możecie zgłaszać wasze prace do wyzwania. 


A oto moja kosmetyczka listonoszka 



Idealnie mieszczą się w niej okulary,
ale może być miejscem przechowywania chusteczek,
kluczy czy innych drobiazgów.. 






Jak się Wam podoba? 


A może dołączycie do naszego wyzwania na blogu DIY? 

Do wygrania fantastyczne nagrody
Bon na 100zł od ITD Collection 


oraz PACZKA NIESPODZIANKA od naszego nowego sponsora 

Hurtowina Dodatków Krawieckich U Stefana 



4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...