Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 1 lutego 2024

TORBA NA LISTY

16 lutego będziemy obchodzić "Międzynarodowy Dzień Listonosza i Doręczyciela", 
a więc każdego kto nosi nasze listy, paczki czy przesyłki!

Z tej własnie to okazji na blogu DIY zorganizowana jest zabawa wyzwaniowa pt. 

Międzynarodowy Dzień Listonosza.


Oto moja inspiracja w tym wyzwaniu.


Torba którą uszyłam jest dość pojemna i z pewnością wytrzymała na ciężary,
które mogą być w niej noszone... 






w środku jest podszewka i dwie kieszonki w których można ukryć drobiazgi ;) 


Torba jest zasówana na zamek, dzięki czemu nic z niej nie wypadnie. 




No to teraz Wy przygotujcie swoje prace związane z Międzynarodowym Dniem Listonosza i pamiętajcie aby nie tylko tego dnia, ale za każdym razem uśmiechnąć się do Pana Listonosza, a czasem nawet serdecznie go powitać kiedy przyniesie Wam jakiś list ;)
To naprawde ciężka praca. 

Możecie je linkować tutaj albo bezpośrednio na blogu DIY. 

(żaba jest połączona) 


Powered by Linky Tools

Click here to enter your link and view this Linky Tools list...

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...