Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 15 czerwca 2017

Marchewkowe pole...

"Marchewkowe pole rośnie wokół mnie.
W marchewkowym polu jak warzywo tkwie,
Głową na dół zakopany niczym struś,
Chcesz mnie spotkać, głowę obok w ziemię wpuść... "
- to tekst znanej piosenki LADY-PANK,
i chyba wszyscy przynajmniej raz w życiu ją słyszeli...
..a jeśli nie to zapraszam na koniec wpisu gdzie możecie jej posłuchać...

No a teraz zasypię Was pysznymi,
chrupiącymi i zdrowymi marcheweczkami.
A ja idę robić sok marchewkowy ;)

...oczywiście marchewki ORGANIC !!!    

















Na zajęciach Cyklicznego Szydełka na blogu DIY
przygotowałam dla Was tutorial z opisem jak wykonać takie marcheweczki.



Zapraszam i życzę powodzenia..

**************

Mam nadzieję że takie warzywa też mogą brać udział w zabawie :) ...



...jeśli tak to zgłaszam moje marchewy do zabawy w Art-Piaskownicy .


22 komentarze:

  1. Apetyczne marcheweczki. Spróbujemy i z tym się zmierzyć :) Dziękuję ,że do mnie zaglądasz w ramach cyklicznego szydełka. Jak już kiedyś pisałam dzięki Tobie robię coś więcej niż szalik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo się cieszę i miło mi że Cię zaraziłam szydełkowaniem ;)

      Usuń
  2. Świetny zestaw. Siateczka mnie rozwaliła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, w czymś trzeba przecież przynieść te marcheweczki :)

      Usuń
  3. piosenka mojego dzieciñstawa mrrrrr....

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne marchewki! Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne marchewki. Nawet bym nie pomyślała aby zostawić te nitki niewciągnięte a tak wyglądają naturalniej. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z tą nitką jakoś tak samo mi wyszło.. i całkiem fajnie to wygląda..

      Usuń
  6. Świetne marchewy, a piosenkę uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szalone marchewki! Niezłe :P Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, chciałoby się je schrupać �� Jestem fanką warzyw w każdej postaci, także warzywnych piosenek ☺ fajny wpis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :) Dziękuje za odwiedziny ;)

      Usuń
  9. Świetne marchewki:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa interpretacja tematu:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...