Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 19 czerwca 2017

Komu komu, bo idę do domu...

Wybrałam się dziś na targ żeby zrobić małe zakupy.

Oczywiście nie mogłam przejść obojętnie obok takiego kadru. 

Zdjęcia wykonałam na niewielkim targu warzyw i owoców 
przy ulicy Meeting House Square w Dublinie. 




  ************

Mój warzywny kadr zdłaszam do wyzwania  Art-Piaskownicy 



3 komentarze:

  1. Aaaa, te kolory na pierwszym zdjęciu! Też bym nie mogła przejść obojętnie obok. Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne dynie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...