Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

sobota, 8 kwietnia 2017

Filcowy ocieplacz na jajko

Witajcie Kochani. 

Ciągle tylko szydełko i szydełko..
trzeba zrobić małą przerwę
i przełamać to jakimś innym materiałem i techniką wykonania. 

Dlatego dziś na blogu DIY - Zrób To Sam,
przygotowałam dla Was kurs na filcowy ocieplacz na jajko. 
Jeśli chcecie go zrobić
to zapraszam Was właśnie tam,
gdzie krok po kroku dowiecie się jak je wykonać. 




Mam nadzieję, że się Wam spodoba
i powstanie wiele fantastycznych ocieplaczy na te Święta Wielkanocne. 

A mój gotowy ocieplacz na jajko wygląda następująco...




I jak się Wam podoba? 

Właśnie zabieram się teraz jeszcze za szycie kurczaczka i króliczka.. 
... zobaczymy co mi z tego wyjdzie...

*********************

A tym razem owieczka wędruje na


W pracy użyłam następujących produktów: 

*****************************************************

Trzymajcie się cieplutko.

Pozdrawiam gorąco 
i życzę Wam Spokojnych Świąt Wielkanocnych.

Paa..

a raczej "Bee.."
jak by to pożegnała się właśnie moja filcowa owieczka  ;)


9 komentarzy:

  1. ta owieczka jest urocza! choć nie znam się na filcu niestety

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. och:)! zakochalam sie w tym baranku:)! GENIALNY:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Wielkanocnym Wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale wyglądają : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te owieczki. Prześliczny ocieplacz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł! i całkiem zabawny. Taki słodziaczek :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo pomysłowe - Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ocieplacz:)
    Dziękuję za udział w Wielkanocnym Wyzwaniu Craft Style:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...