Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 6 kwietnia 2017

Ale jaja...!!!

no totalnie!!!

Widzieliście żeby owce wysiadywały jajka? 
Hihi.. 
No to właśnie teraz u mnie macie okazje :) 

Ostatnio zabrałam się za czapeczki na jajka.. 
Zrobiłam kilka baranków na szydełu,
do których dokładny opis wykonania możecie zobaczyć na blogu DIY-Zrób To Sam 
- gdzie w Cyklicznym Szydełku, krok po kroku opisałam jak je wykonać.
Więc jeśli ktoś ma ochotę to zapraszam tam na bloga.

 Moje baranki czekają niecierpliwie na Święta Wielkanocne i swój debiut.. 
siedząc w gniazdku i wysiadując czekoladowe jaja.. 

Dziś mają swoje pierwsze publiczne wystąpienie...
więc powitajcie je serdecznie,
bo coś mają chyba lekki stres ;) 









Dziękuję za odwiedziny i komentarze! 


Pozdrawiam serdecznie. 

3 komentarze:

  1. Urocze! Świetny pomysł na rozradowanie gości przy świątecznym śniadanku:) i nie tylko świątecznym:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacny pomysł biorę się zaraz do dzieła :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...