Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 20 kwietnia 2017

Słonecznikowa zakładka - tutorial dla D.I.Y. - Zrób To Sam

Witajcie Moi Drodzy. 

Nie wiem ja Wy,
ale ja bardzo lubię słoneczniki,
i to nie tylko ziarenka, które nałogowo rozgryzam i chrupię,
prażone bądź takie świeżo łuskane..
ale słoneczniki jako kwiaty! 

Dlatego przygotowałam dla Was tutorial jak je wykonać,
który możecie zobaczyć na blogu DIY - Zrób To Sam

Serdecznie Was tam zapraszam.

A tutaj moja słonecznikowa zakładka,
która dołączy do mojej zakładkowej kolekcji.












***************
Oczywiście podczas dziergania miałam jeszcze nadzór i pomocnika... 




***********************
TUTORIAL


*******************
/Praca zgłoszona również na Links Party:





***********************

Moja praca została wyróżniona na stronie Annemaries Haakblog!

My work with Sunflower bookmarks was honored on Annemaries Haakblog!

9 komentarzy:

  1. Świetna zakładka! Widzę, że Gizmo aktywnie włączył się w przygotowanie tutorialu;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakładka - akurat na tę zimną wiosnę trochę słonecznikowego słonka się przyda. Ja na razie mam zakładkę zrobioną przez córkę z papieru - króliczek wielkanocny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Z radością stwierdzam ,że dzięki Tobie i ja już taką mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, pomysłowa zakładka :)
    I jaki fajny pomocnik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodobała mi się i podobną zrobiłam pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Very beautiful! I like to read, this would be so nice to use!
    PS: You've got a very adorable cat :-)
    Have a great day, Sigrid

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...