Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 17 marca 2024

Wykrojnik jak haftowany...

 Muszę sie Wam pochwalić moim najnowszym odkryciem!

Nie jestem ekspertką, ani nawet jakimś znawca w temacie wykrojników, poprostu zwykłym amatorem użytkownikiem.. ale trafilam ostatnio na coś naprawde super. 

Widzieliscie takie wykrojniki? Używacie ich? 

Bo ja pierwszy raz się z takim spotkałam.

Jest teraz tyle tych różnych platform z przeróżnymi materiałami do tworzenia, że nie wiadomo co wybierać.. 

Ale jak tylko zobaczyłam ten wykrojnik to poprostu musialam go zamowić! 

Chwile zastanawiałam się jak go użyć i co na nim wyhaftować.. aż w koncu pomysł sam do mnie przyszedł. 





Narazie wyhaftowalam tylko króliczka na wycietym papierze z recyklingu, bo jak wiadomo.. ja już prawie wszystko recyklinguje  ;)

Zajeło mi to kilka godzin jednego wieczoru.

I oto jest! 

Strasznie mi się podoba.

A wam? 





Planuje wykorzystać go do jakiejś kartki wielkanocnej.. tylko czy mi sie to uda..?

No nic to.. narazie cieszę oczy wzorkiem jaki udało mi się stworzyć..  


A Wy jeśli macie podobne wykrojniki na których można haftować to podzielcie się linkami w komentarzu. Chętnie podgladne wasze pomysły.


*****

Hafcik jest super prosty wiec posyłam go na zabawe do Reni 


oraz do zabawy tutaj 

Wybrałam cytat: 

Kobiety przypominają krawcowe: "szyją grubymi nićmi", "haftują", a czasem "robią z igły - widły". - Magdalena Samozwaniec


9 komentarzy:

  1. Mam w formie tagu ale kupiłam tak dawno że nawet nie wiem gdzie go kupiłam. Zajączek rewelacyjny i świetnie się komponuje z wykrojnikiem bombki😉 pogoda tak wariuje że nie wiadomo czy w śniegu nie będzie kicał🤣 dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super hafcik. :)
    Ja wyszywam tylko na kanwie, kiedyś wyszywałam na płótnie lnianym.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że dołączyłaś do zabawy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się nad kupnem takiego, tylko martwię się, czy przy haftowaniu ten papier się nie podrze. Ale widzę, że u Ciebie ładny, cały, więc może warto kupić :) Śliczny hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kreatywny ten wykrojnik. Za każdym razem praca może być inna. Świetne!. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zawieszka, wykrojników nie posiadam.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały wykrojnik i Twój hafcik <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Króliczek śliczny ☺️ praca z wykrojnika bardzo ciekawy, bym się bała że z moimi zdolnościami papier się rozleci☺️, ale kto wie, może się słuszne☺️☺️ Pozdrawiam ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...