Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 18 marca 2024

"Więc chodź pomaluj mój świat..."

Jakie życie bez kolorów byłoby smutne... 

 Często mówimy, że coś jest albo białe albo czarne..
no i oczywiście z domieszkami kolorów szarości..
ale to właśnie te kolory są esencją całości!

Zainspirowana wyzwaniem w Art-Piaskownicy postanowiłam opublikować kilka moich niepublikowanych wcześniej zdjęć właśnie w kolorze czarno-białym 



A moje zakładki, zawsze pełne koloru jakie smutne w takich czarno-białych barwach..


Nawet tekst piosenki: "więc chodź pomaluj mój świat..."
nabiera innego znaczenia patrząc z tej perspektywy. 



***

Wszystkie zdjęcia zgłaszam do zabawy,


3 komentarze:

  1. To prawda. Życie bez kolorów byłoby smutne i ponure. Ale jednocześnie tajemnicze i ... po prostu dziwne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarno-białe zdjęcia mają swój klimat, choć to prawda, że to kolory tworzą nasze życie i bez nich byłoby trudno :D dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe propozycje :D dzięki za udział w zabawie Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...